Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:45:23 GMT

دشمنان به دنبال اجماع علیه ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۸۰۲

دشمنان به دنبال اجماع علیه ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع ضمن تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال اجماع علیه ایران اسلامی است، بیان داشت: امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دوم تاکید فرمودند، جنگ جنگ اراده‌ها است و لذا حتی اگر در عرصه بین المللی به دنبال اجماع علیه ایران هم باشد به واسطه اراده ملت ایران اسلامی شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان امروز با استفاده از ابزارهایی چون فضای مجازی و دستگاه‌های تبلیغاتی گسترده به دنبال تخریب چهره اسلام است اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند ما هم اراده‌ای قوی در برابر دشمنان داریم و هم توکلمان بر خدای متعال است.

امام جمعه رویان با بیان اینکه همین اراده قوی و توکل باعث شد تا خرمشهر در سال ۶۱ آزاد شود، ابراز کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که دشمن تا بن دندان مسلح و مورد حمایت غربی‌ها و استکبار جهانی با مدرن ترین امکانات بازهم در برابر اراده مردم ایران اسلامی شکست خورد.

معصومی با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر با آن همه امکانات جنگی و لایه‌های دفاعی که صدام در آن شهر گذاشته بود و آن همه پشتیبانی خارجی برای هیچکس قابل باور نبود اما اراده مردم ما نشان داد که نه تنها می‌توانند خرمشهر را آزاد کنند بلکه می‌توانند ۱۸ هزار اسیر هم از دشمنان بگیرند آن هم اسیرانی از ۶۴ ملیت جهان.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع جوانان حرف‌های مهمی زدند که باید به آن توجه کرد، بیان داشت: ایشان هم در بیانیه گام دوم و هم در این دیدار تاکید داشتند که آینده ایران اسلامی باید بر دستان جوانان تحصیل کرده و انقلابی باشد.

امام جمعه رویان بیان کرد: معظم له حتی فرمودند که زمینه را باید برای روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی و متدین فراهم کرد تا بتوانیم مشکلات جامعه را در سایه نیروی جوانی رفع کنیم. این به آن معنی است که ایشان به نیروی جوانی معتقد و امیدوار هستند.

کد خبر 4624953

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه خرمشهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.
این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.
این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی  از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

دیگر خبرها

  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟