Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه جهادی شهید احمدی روشن از توزیع بسته‌های تهیه شده توسط کشورهای محور مقاومت شامل «فلسطین، لبنان و سوریه» در میان کودکان سیل‌زده استان خوزستان خبرداد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

زهرا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهوازبا اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید احمدی روشن برای سیل‌زدگان اظهار داشت: کمپین امدادرسانی اهل وفا(حمله اهل الوفا للاغاثه) بامحوریت اهدای بسته به کودکان سیل‌زده خوزستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس این کمپین، اقلامی از طرف کشورهای «فلسطین، لبنان و سوریه» با عنوان از طرف همکلاسی‌های شما به کودکان سیل زده اهدا می‌شود.

مدیر گروه جهادی شهید احمدی روشن ادامه داد: در این بسته‌ها عروسک‌های پسرانه و دخترانه ایرانی با نام‌های «رستم و سهراب، تهمینه» وجود دارد که به کودکان اهدا می‌شوند.

خدمات گروه‌های جهادی آرامشی بر آلام سیل‌زدگان خوزستان؛ حضورمان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری استاعزام بیش از 110 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده همزمان با دهه کرامتتوزیع وعده‌های افطار و سحر در منطقه سیل‌زده «بامدژ» توسط گروه جهادی مدافع حرم + تصاویر

وی با اشاره به آماده‌سازی 500 بسته در قالب کمپین امدادرسانی اهل وفا(حمله اهل الوفا للاغاثه) گفت: شامگاه چهارشنبه همزمان با جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) 100 بسته بین کودکان روستای دحیمی از توابع شهرستان دشت آزادگان توزیع و مابقی نیز در روستاهای شاکریه و بُنده نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است