Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،شهریاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در بازدید روستای سیل زده شیرگ شهرستان سربیشه از اتمام کار تخلیه منازل آب گرفته این روستا از آب و لجن خبر داد و گفت: با توجه به رطوبت منازل بهتر است همچنان مردم این روستا در چادر‌های اضطراری اسکان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:حدود ۲۰۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، ارتش، بسیج، جهادگران و نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی در این روستا مشغول امداد رسانی هستند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان با حضور در روستای شیرگ شهرستان سربیشه از نزدیک در جریان آخرین روند خدمت رسانی به حادثه دیدگان قرار گرفتند.
انتهای پیام/ب


سیل در روستای شیرگ سربیشه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر