Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت مرکز مازندران با اشاره به اجرای بی‌سر وصدای قانون 2030 در آموزش و پرورش، گفت: سند 2030 به دنبال این است بنیان اسلام تخریب شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز استان با اشاره به اجرای بی‌سر وصدای قانون 2030 در آموزش و پرورش اظهار کرد: زمانیکه معلمان در حضور مقام معظم رهبری داشتند ایشان انتقاد سریع از پذیرش ۲۰۳۰ داشتند و بیان کردند چرا آموزش و پرورش سند تحول را اجرا نمی‌کنید این در حالی است که سند ۲۰۳۰ به دنبال این است بنیان اسلام تخریب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: ۳۷ سال قبل حماسه با عظمت و بزرگ در جنوب ایران رخ داد و خرمشهر ۵۷۸ روز در اسارت بود اما به برکت فرزندان این سرزمین سوم خرداد خرمشهر آزاد شد.

امام جمعه موقت مرکز مازندران افزود: در آن زمان صدام این طور اعلام کرد کل استان خوزستان متعلق به عراق است و حزب بعث خرمشهر را محمره نامگذاری کرد و نام شهرها را به گونه‌ای تنظیم کرد که جز عراق شد.

قاسمی اضافه کرد: ۵۷۸ روز خوزستان اسیر در حزب بعث بود و به جایی رسید صدام حسین خبرنگاران را جمع کرد که به حدی به خود اطمینان داشت که گفته اگر ایران خرمشهر را بگیرد من کلید بصره را به آنان می‌دهم اما در ۳۰ روز با انجام عملیات کل سرزمین که اشغال شد آزاد شد.

وی گفت: در آن عملیات حزب بعث ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر داد و نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج و مردم در قبال آنان ایستادند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه ترامپ که کشور ما را به انواع تحریم‌ها تهدید می‌کند باید گفت؛ کارشناسان شما با این روند عملیات بیت‌المقدس ما را بر روی میز شما قرار دهند.

قاسمی ادامه داد: ترامپ نباید با دم شیر بازی کند و درگیری با ایران همانند باتلاقی است که اگر گزندی به کشور ما وارد شود کسی در امان نخواهد بود.

وی به شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: این شب‌ها را باید قدر دانست و از این فرصت‌ها استفاده کرد.

وی در ادامه به غیرت‌ورزی در آموزه‌های دینی اشاره کرد و گفت: یکی از صفات الهی غیرت است و این صفت در هر کسی می‌تواند وجود داشته باشد و در درگاه خداوند مورد ارج است.

وی ادامه داد: کسانی که صفات شجاعت، سخاوت، مهربانی، غیرت را داشته باشند نزد خداوند مقبول هستند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه غیرت به سه بخش ملی، ناموسی و دینی تقسیم می‌شود، افزود: غیرت ملی به این معناست مردم نسبت به ارزش‌های تمدنی خود بی‌تفاوت نباشد.

قاسمی با بیان اینکه متاسفانه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بی‌عفتی و بی‌حیایی ترویج می‌شود، گفت: امیرالمومنین در بی‌حجابی یقه مردان را می‌گیرد و لعنت خدا به مردانی که غیرت به خرج نمی‌دهند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران گفت: امیرالمومنین در ۶۳ سال از عمرش از کسی جز خدا نترسید اما زمانی که در نماز می‌ایستاد و یا حقی که از مردم ضایع شود به لرزه می‌‌افتاد.

 

سوم خرداد روز الگوی مقاومت و ایثار است

  امام جمعه رامسر نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسرگفت: روز سوم خرداد الگوی مقاومت و ایثار است و ما می توانیم با این دو عامل در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق و پیروز شویم.   حجت الاسلام سید جعفر رضایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: شب قدر را در پیش داریم که از بهترین و بزرگ ترین شب های مقدر در عمر ما است؛ دعای فرج را در این شب سرلوحه همه دعاهای خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد است، معجزه‌ای که در دفاع مقدس اتفاق افتاد و به گفته امام راحل فتح خرمشهر و آزادسازی خرمشهر به دست خدا رخ داد.

 امام جمعه رامسر بیان کرد: روز سوم خرداد الگوی مقاومت و ایثار است و ما می توانیم با این دو عامل در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق و پیروز شویم.

این مسئول تصریح کرد: روز جهانی قدس و به فرموده امام روز اسلام را در هفته آینده داریم روزی که اضمحلال صهیونیست را دی پی دارد و خانه عنکبوتی و سست رژیم صهیونیست به زودی توسط سربازان جبهه مقاومت نابود می شود.

رضایی یادآور شد: روز قدس در دنیای کنونی به محوری برای همه آزادگان تبدیل شده است که در جای جای جهان برای دفاع از مظلوم به پا می خیزند و راهپیمایی می کنند.

وی در پایان گفت: حضور حماسه ساز مردم روزه دار در روز قدس بار دیگر دشمنان اسلام را نا امید و دوستان و مظلومان عالم را خشنود می‌کند.  
*ملت ایران با قدرت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند


امام جمعه محمود آباد نیز با بیان این که دشمن با فشارهای اقتصادی و همچنین راه انداختن جنگ روانی تلاش می کند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر ثابت کردند که با قدرت پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

حجت الاسلام سید داوود موسوی خدمت به مردم را مهم ترین و بزرگترین وظیفه یک مدیر و مسؤول در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

وی با بیان این که هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نیست، افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره مهم ترین دغدغه آنها خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه اسلامی بوده است.

موسوی با اشاره به این که نباید در یک جامعه دینی شاهد بی توجهی به مردم در ادارات و نهادهای دولتی باشیم، خاطرنشان کرد: مردم نقش محوری و اثرگذاری دارند و این وظیفه مسؤولان است که از همه توان خود در جهت رفع مشکلات آنها استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز جلب رضایت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: اگر فردی به نهاد دولتی مراجعه می کند باید با رضایت کامل از آن اداره خارج شود.

امام جمعه محمود آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه امروز به دلیل تحریم های اقتصادی دشمن و همچنین برخی بی تدبیری ها شاهد بروز مشکلات گسترده اقتصادی در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه این مشکلات فشارهای بسیاری را به مردم وارد کرده و مسؤولان وظیفه دارند در جهت کاهش این مشکلات تلاش بیشتری کنند.

حجت الاسلام موسوی همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، حمایت از تولید داخلی است، تصریح کرد: مسؤولان سه قوه باید همه توان خود را در جهت تحقق شعار سال به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت از تولید موجب رفع مشکلات اقتصادی خواهد شد، بیان داشت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در حوزه اقتصادی به کار گرفته بهترین راهکار برای مقابله با این توطئه دشمن حمایت از تولید داخلی است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که دل بستن به بیرون موجب وابستگی کشور می شود، افزود: رونق تولید وابستگی به سایر کشورها را به حداقل می رساند و موجب رشد اقتصادی و خنثی شدن تحریم های دشمن علیه کشورمان خواهد شد.

 

*صادرات نفت ایران را هرگز نمی‌توانند به صفر برسانند

امام‌ جمعه شهرستان جویبار نیز گفت: مگر می شود از تنگه هرمز تمام دنیا نفت ببرد و ایران نتواند! این اجازه را ایران نخواهد داد پس هرگز دشمنان نمی‌توانند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند.    آیت الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های این هفته شهرستان جویبار با اشاره به سکوت مجامع بین المللی به قتل و عام مردم یمن توسط عربستان سعودی اظهار کرد: امروز میلیون‌ها نفر در یمن به دلیل جنگ‌افروزی عربستان سعودی در حال مرگ هستند و سازمان‌های ملل متحد فقط تماشاگر این جنایت است اما با این حال یمنی‌ها، سعودی‌ها را که چندین برابر آن‌ها تجهیزات نظامی دارند به ستوه آوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند گفت: مگر می شود از تنگه هرمز تمام دنیا نفت ببرد و ایران نتواند! این اجازه را ایران نخواهد داد پس هرگز دشمنان نمی‌توانند جلوی صادرات نفت ایران بگیرند.

امام‌جمعه جویبار از دستگاه قضا و نیروی انتظامی خواست با روزه‌خواران در ملأعام که هتک حرمت می‌کنند برخورد شدید کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر پنج شنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز گفت: بشر تاکنون ۱۵ تمدن را تجربه کرده و گروهی از دانشمندان انگلیسی آنها را تجزیه و تحلیل کرده‌اند و معتقدند همه تمدن‌ها پس از مدتی از بین رفته‌اند و تنها تمدنی که این پتانسیل را دارد که دوباره دنیا را تسخیر کند و مانع بزرگ استکبار جهانی شود، تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی با انقلاب اسلامی شکل گرفت و امام خمینی (ره) چند دهه پیش در صحیفه سجادیه پیش بینی کرده که قرن حاضر قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، به خیزش بزرگ دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا علیه استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان از قدرت جهانی و روزافزون اسلام آگاه هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان با حداکثر توان می‌کوشند با اسلام هراسی مانع آشنایی مردم دنیا با این دین شوند اما روند گرایش مردم دنیا به اسلام روزافزون است. بصیرت افزایی و مطالعه اندیشه‌های شهید مطهری یک ضرورت محسوب می‌شود و این امر باید به عادت روزانه ما تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اینکه دشمنان می‌کوشند به جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین مانع استکبار جهانی ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان در بی هویت سازی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جامعه بی بصیرت ره به سوی سعادت نمی‌برد، بر ضرورت اهتمام در امر تعلیم و تربیت تاکید و مطرح کرد: تعلیم و تربیت و مسلح شدن آحاد مردم به بصیرت بسترساز دستیابی به کمال و سعادت جامعه است.

وی با بیان اینکه استاد مطهری یک الگوی بزرگ در تعلیم و تربیت و بصیرت است که باید اندیشه‌های او در جامعه نهادینه شود، گفت: توجه به مقوله عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. با توجه به نوع اهداف والای سپاه آشنایی و انس پرسنل آن با بصیرت و آگاهی و مسائل روز سیاسی عقیدتی بیش از سایر ارگان‌ها ضروری است.

کد خبر 6095179

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است