Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام وجود رهبری و ولایت فقیه را نعمتی گرانقدر برای نظام و انقلاب دانست و گفت: نگاه هوشمندانه و آینده نگرانه مقام معظم‌ رهبری موجب حفظ و تقویت بیش از پیش انسجام ملی شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام افزود: بصیرت، هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های نظام سلطه جهانی علیه ایران اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری همه نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر اب شده و همچنین توان بازدارندگی ایران اسلامی نیز ارتقا یافته است.
وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دانشجویان اشاره و اظهار کرد: اگر جوانان بخواهند نقش‌آفرینی واقعی خود را داشته باشند باید به ابعاد اعتقادی، گرایشی و رفتاری خود توجه داشته باشند چون دشمن زیرکانه جای دوست و دشمن را عوض می‌کند، بنابراین جوانان باید بر اساس تحلیل درست عمل کنند و ایثارگری، صبوری و ساده‌زیستی را تمرین کنند.

وی افزود: باید در مباحث دین شناسی و مسائل سیاسی از منابع معتبر و فاقد شبهه بهره گیری کنیم تا دچار گمراهی و خسران نشویم و بصیرت داشتن و تحلیل درست و منطقی مسائل و وقایع از ملزومات فکری و ذهنی هر فردی است.
خطیب جمعه ایلام با اشاره به سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) افزود: مولای متقیان در واقع قربانی بی بصیرتی و جهل مردم روزگار خود شد که تحلیل و شناخت درستی از حوادث و افراد حق و ضد حق روزگار خود نداشتند.
حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با تبریک سالروز فتح خرمشهر هم یادآور شد: پیروزی عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر حاوی درس مقاومت در برابر استکبار و خاموش نماندن در برابر ظلم و زیاده خواهی ها است.
وی سپس با بیان اینکه در آستانه لیالی قدر هستیم، گفت: در شب قدر خداوند ما را دعوت کرده تا از رحمت بی‌انتهای او بهره‌مند شویم، شبی که عبادت در آن موجب آمرزش همه‌ی گناهان می‌شود.
امام جمعه ایلام با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، خواستار کمک مردم نوع‌دوست به خانواده زندانیان شد.
۷۱۷۲/‏۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه ازادسازي خرمشهر بصيرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود