Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن سالروز پر افتخار و ماندگار سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.   متن این بیانیه به شرح زیر است:   ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
فرا رسیدن سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر نکوداشت خود باوری، غیرت دینی، همیت، صلابت و شجاعت رزمندگان پر توان اسلام است که با روحیه بسیجی و با پیروی از امام راحل عظیم الشان هیمنه پوشالی شرق و غرب را به خاک مذلت کشانده و عملیات ظفرمند بیت المقدس را در تاریخ جهان ثبت و ماندگار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوم خرداد ماه سالروز حماسه و مقاومت و پیروزی رزمندگانی است که مظلومانه در مقابل ارتشی ایستادند که با پشتیبانی استکبار و مرتجع منطقه تا بن دندان مسلح بودند و جز برانداختن نظام اسلامی به کمترین راضی نمی‌شدند.
سوم خرداد ماه پاسداشت غیرتمندی و افتخار آفرینی بسیج و جوانان و رزمندگانی است که با اراده‌ای پولادین متجاوزین را از سرزمین خود بیرون راندند و این فضاحت برای ارتش کلاسیک بعث و اربابان آمریکایی و اروپایی آنان به فضاحتی ابدی مبدل گشت.
روز تاریخی و با عظمت سوم خرداد ترجمان بصیرت و حماسه سازی جوانان بسیجی مکتب پیر خمینی (ره) بود که اثبات کردند با ولایتمداری ودینمداری و وحدت میشود بر هیمنه پوشالی مادی گرایان و پوچ اندیشانی که با ددمنشی حاکمیت ملت‌ها را به راحتی نقض می‌کنند، ایستاد و تنها معادلات تسلیحاتی و پولی در جنگ تعیین کننده نیست. بلکه امداد‌های الهی و تفضلات پروردگار است که هیچ قدرتی بالاتر از او نیست و همچنان که خود فرموده اند:ان تنصرالله ینصرکم
سازمان بسیج مستضعفین با اتکال به قدرت لایزال الهی و با پشتوانه مکتب ولایت اعلام می‌کند:جوانان بسیجی ایران اسلامی دانش آموخته خلف صالح امام راحل عظیم الشان و پویندگان راه شهدای بیت المقدس اند که در چشم انداز شان جز نابودی استکبار و اربابان صهیونیستی آنان به کمترین راضی نخواهند شد.
بسیجیان با اعماق وجود معتقدند: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که "خرمشهر‌ها در پیش است"با تفکر جهادی و انقلابی و در سایه خدمت بی منت به مردم نظام اسلامی میتوانیم در تمام ادوار آینده تاریخ فتح و نصر را از آن خود نموده و جاودانه بمانیم.   همه جوانان بسیجی آگاه باشند:شمارش معکوس نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست آغاز شده و آنچه از آنان دیده میشود دیوی پوشالی است که مبتلا به پوکی استخوان بوده که با عملیات روانی سعی در ترساندن و واپسگرایی ساده لوحان دارند.
سازمان بسیج مستضعفین گرامیداشت این روز تاریخی، توجه جوانان بسیجی را به افتخارات بی بدیل انقلاب درگذشته و حال معطوف نموده و اعلام می‌دارد:تحت فرامین کاروانسالار انقلاب و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با جهاد کبیر در تمامی میدان‌هایی که به آن‌ها نیازاست با اقتدار حضور داشته و تا آزادی قدس شریف و نابودی دشمنان قسم خورده لحظه‌ای از پا نخواهیم نشست.
ان وعدالله حق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سوم خرداد خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است

گیورا ایلند، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد آمریکا انتظار داشت جنگ غزه ظرف چند ماه پایان یابد، الان از ادامه آن خسته شده و خواهان پایان آن است.

براساس گزارش القدس العربی، ایلند در مصاحبه‌ای با رادیو رژیم صهیونیستی گفت: مهم‌ترین چیز برای آمریکا این است که جنگ را در عرض چند ماه به پایان برساند.

وی افزود: وضعیت در حال بدتر شدن است و (اسرائیل) هر روز از پیروزی مطلق دورتر می‌شود، یک مشکل سخت در طرف اسرائیل و یک مشکل به همان اندازه در طرف آمریکایی وجود دارد.

علیرغم حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ در غزه در حدود ۷ ماه پیش، ایلند مدعی شد که آمریکا بیش از آنکه در کنار ما باشد در موضوع اسرا و در هر چیز دیگری با حماس است. 

او افزود: اگر بحث رفح و کمک‌های اقتصادی به غزه باشد، آنها با حماس هستند و در بحث پایان جنگ، آمریکا و حماس بیشترین تمایل برای پایان دادن به جنگ را دارند. 

 ایلند مدعی شد: آمریکا در کنار حماس ایستاده است و یحیی السنوار، رهبر آن در غزه این مسائل را به خوبی درک می‌کند، بنابراین عصبی نیست و بهترین پاسخ از نظر او پاسخ ندادن است.

او با توجه به مطالب فوق، از دیدگاه خود معتقد بود که مشکل بسیار عمیقی با طرف آمریکایی وجود دارد.

در همین حال این مقام صهیونیستی تاکید کرد: در حالی که آمریکا در پرونده ایران از اسرائیل حمایت می‌کند، در موضوع مناقشه اسرائیل و فلسطین با ما همراه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • یکی از ثمرات طوفان‌الاقصی بیداری وجدان‌های دانشجویان است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد