Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۲ جشن گل‌ریزان گرفته‌شده که جمعاً مبلغ ۴۶ میلیارد ریال تعهد خیرین بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان بابیان اینکه در ۱۰ برنامه یک شهر ضیافت شبکه اصفهان بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال جمع‌آوری‌شده است، گفت: در جشن‌های نسیم مهر مبارکه ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، نسیم مهر استان اصفهان ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، جشن گل‌ریزان شهرضا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و در جشن گل‌ریزان زرین‌شهر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۲ هزار سبد کالای خانواده به مدد جویان، ۱۳ میلیارد ریال تعهد خیرین نسیم مهر، جشن گل‌ریزان کاشان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، جشن گل‌ریزان نائین ۷۴۰ میلیون ریال، جشن گل‌ریزان فریدن ۶۰۰ میلیون ریال و شهر اصفهان ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال که جمعاً مبلغی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری شد.

گرجی بابیان اینکه در ۱۳ برنامه یک شهر ضیافت شبکه اصفهان که قبل از افطار برگزار می‌شود آزادی ۱۸ نفر فراهم‌شده، خاطرنشان کرد: این زندانیان با مبلغی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال که اصل بدهی آن‌ها ۱۸ میلیارد ریال بوده است که شاکیان این زندانی‌ها بالغ‌بر ۷ میلیارد آن را بخشیده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان ادامه داد: جمع کل آزادی ماه مبارک رمضان با جشن‌های گل‌ریزان و نسیم مهر برگزارشده ۴۱ نفر بود که بدهی ۴۹ میلیاردی داشته‌اند که شاکیان ۱۸ میلیارد آن را بخشیده و خود زندانی‌ها یک میلیارد آورده داشته و خیرین بالغ‌بر ۱۷ میلیارد کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/م

  آزادی ۴۱ زندانی تا نیمه ماه مبارک رمضان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟