Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پیر کرانبول، کمیسر عالی آژانس امداد و نجات آوارگان فلسطینی ”آنروا“، تلاش ها برای نابودی آنروا را رد کرد.

کرانبول با تلاش ها برای نابود کردن آنروا مخالفت کرد و از کشورها خواست به تعهدات خود برای کمک مالی به آن پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانبول با هشدار درباره افزایش ناامیدی و سرخوردگی در نوار غزه در نتیجه تجاوزگری و محاصره اشغالگران، جامعه جهانی را متهم کرد باعث طولانی شدن موضوع آوارگان شده است.

وی خاطر نشان کرد: نمی توانیم امیدوار باشیم پنج میلیون آواره را از بین ببرند. چنین رؤیایی باعث تحقق صلح نخواهد شد. ناکامی سیاسی علت ادامه کار آنروا و ادامه موضع آوارگان است. به هیچ وجه اجازه از بین بردن مشروعیت انسانی آوارگان را نخواهیم داد. جامعه جهانی هیچ توجهی به نوار غزه نشان نمی دهد. با وجود انتقادات، به کمک رسانی خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح