Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:14:34 GMT

بازگشایی راه روستایی آق‌سو بعد از ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۶۲۲

بازگشایی راه روستایی آق‌سو بعد از ۶ ماه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، معروف خسروی مسوول امور اداری راهداری و حمل نقل جاده‌ای خلخال در محل بازگشایی محور مرجین به آق‌سو گفت: راه روستایی آق سو بعد از ۶ ماه مسدودی در سومین روز از خرداد ماه بازگشایی شد.

وی افزود: راه روستایی آق‌سو که در ارتفاعات بیش از ۲۵۰۰ متری کوه آق‌داغ، دومین قله بلند استان اردبیل قرار گرفته و با اولین بارش برف پاییزی مسدود شده بود، به همت و تلاش راهداران بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی تصریح کرد: این راه روستایی علاوه بر تردد اهالی روستا‌های مرجین، سوسهاب و آق‌سو و عشایر خورش رستم جنوبی یکی از مناطق زیبای گردشگری و طبیعت‌گردی است و در روز‌های آینده در فصل کوچ بهاره عشایر، عشایر در ورود به ییلاقات دامنه آق‌داغ مشکلی در خصوص تردد نخواهند داشت.

به گفته وی روستای آق سو در ۵۸ کیلومتری شهرستان خلخال قرار گرفته و آخرین روستا در دامنه آق‌داغ در ضلع غربی این کوه است که در فصل زمستان و پاییز امکان تردد زمینی با خودرو در این محور وجود نداشته و با عنایت مدیریت بحران شهرستان خلخال برای امدادرسانی به بیماران و تعذیه این اهالی در این روستا چندین فروند پرواز بالگرد به این منطقه در سخت‌ترین شرایط انجام شد.

در روز‌های آینده عشایر روستای طویستان، پشکمان، گلوجه، نساز و برندق از خورش رستم جنوبی تا پاییز در این منطقه به ییلاق‌گذرانی و پرورش گوسفندان و احشام و تولید لبنیات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

بازگشایی راه بعد از شش ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد