Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@09:42:19 GMT

واکنش عجیب کاپیتان یوونتوس به اینتری شدن کونته!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۷۲۲

واکنش عجیب کاپیتان یوونتوس به اینتری شدن کونته!

جورجو کیه لینی، کاپیتان متعصب یوونتوس، به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو در این تیم پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، کیه لینی که سابقه شاگردی آنتونیو کونته را داشته و علاقه زیادی به وی دارد، واکنش جالبی در مورد احتمال حضور او در رختکن اینتر برای فصل بعد داشت و ضمن ابراز انزجار از رخ دادن این اتفاق، مدعی شد نمی تواند برای کونته در اینتر آرزوی موفقیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کیه لینی گفت: "هر روز پیغام های فراوانی در مورد نام سرمربی بعدی یوونتوس دریافت می کنم. من در این مورد خیلی آرام هستم و چیزی بیشتر از شما خبرنگاران نمی دانم، اما متقاعد شده ام که یک مربی بزرگ وارد تورین خواهد شد.

 

احتمال هدایت اینتر توسط آنتونیو کونته؟ من از دیدن کونته در اینتر متنفرم، اما این زندگی است و من درک می کنم که کونته یک سرمربی حرفه ای است، اما دیدن او در اینتر برایم عجیب خواهد بود. البته این انتقاد نیست اما چه می توانم بگویم؟ امیدوارم همه چیز برای کونته خوب پیش برود. وقتی که کونته سرمربی چلسی شد من او حمایت کردم اما در اینتر خیر، من نمی توانم چنین کاری انجام دهم.

 

عملکرد کریستیانو رونالدو؟ او از خدایان است، قدرتی بالاتر از همه. پر کردن جای خالی جیجی بوفون بسیار مهم بود و رونالدو و تعهدی که دارد می تواند برای همگان یک نمونه بزرگ باشد. رونالدو کاملا با شرایط شهر تورین هماهنگ شده، او به رستوران می رود و در مورد همه چیز کنجکاو است. من در دیدار برابر آژاکس در میدان نبودم، اما روشن است که شما نمی توانید بدون حضور تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود صعود کنید.

 

خداحافظی؟ در ماه آگوست من 35 ساله می شوم و برای یک یا دو سال دیگر بازی خواهم کرد، اما تقریبا غیرممکن است دوران حضورم سه سال دیگر ادامه یابد."

 

جورجیو کیه لینی اینتر میلان کریستیانو رونالدو یوونتوس آنتونیو کونته چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان کریستیانو رونالدو یوونتوس آنتونیو کونته چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهربانو منصوریان یکی از قهرمانانی بود که امروز در روز تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال 1402 ئیس جمهور به روی سن دعوت شد اما او که معلوم نبود از چه چیزی ناراحت است واکنش عجیبی از خود نشان داد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!