Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ معاون اول رییس‌جمهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به مناسبت سوم خرداد، تاکید کرد: با اعتماد به توان ملی و همبستگی سیاسی و اجتماعی می‌توانیم هر بحرانی را پشت سر نهیم.

به گزارش خرداد ، اسحاق جهانگیری در این پست نوشت: سوم خرداد ١٣٦١ سرفصلی زرین از تاریخ پرافتخار ایران است؛ روزی که ملت ایران شیرینی یکپارچگی را چشید،"آزادی خرمشهر" را دید و "خرمشهر آزاد شد" را فریاد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مُلک و ملت پیش از این و بعد از آن سندهای تاب آوری و سرفرازی کم نداشته و نخواهد داشت.

ما امروز هم همان مردمیم و به همین سرزمین می‌اندیشیم . با اعتماد به توان ملی و همبستگی سیاسی و اجتماعی می‌توانیم هر بحرانی را پشت سر نهیم و به آینده‌ای بهتر و ایرانی دور از گزند و پیشرفته‌تر امید ببندیم.
سالروز #آزادی_خرمشهر مبارک باد.

برچسب ها: جهانگیری ، معاون اول رییس‌جمهور

منبع: خرداد

کلیدواژه: جهانگیری معاون اول رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟