Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@19:06:34 GMT

دانلود قسمت پنجم 5 سریال هیولا مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۶۷۳

دانلود قسمت پنجم 5 سریال هیولا مهران مدیری

دانلود هیولا مهران مدیری دانلود قسمت پنجم ۵ سریال هیولا دانلود سریال هیولا قسمت پنجم

یکی از سریال های جذابی که این هفته ها در شبکه نمایش خانگی برای دانلود قرار می گیرد سریال هیولا است که مهران مدیری کارگردان و تهیه کننده آن است. برای دانلود و تماشای سریال هیولا دیگر لازم نیست به سایت های غیرمجاز دانلود مراجعه کنید و یا آن را از سوپرمارکت ها بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود قسمت 5 هیولا را می توانید پس از پخش در همین خبر به راحتی انجام دهید. 

دانلود قسمت 1 هیولا دانلود قسمت 2 هیولا دانلود قسمت 3 هیولا

دانلود قسمت ۴ هیولا 

دانلود قسمت 5 هیولا به زودی در همین خبر

سریال هیولا سریالی طنز است که فرهاد اصلانی نقش اول آن است.

در این سریال مهران مدیری نیز نقش ایفا می کند و در آن تلاش زیادی می کند تا شرافت فرهاد اصلانی که نقش معلمی را بازی می کند لکه دار کند و موفق نیز می شود. در قسمت قبل دیدیم که مهران مدیری توانست آقای شرافت که به عنوان نماینده معلمان مال باخته انتخاب شده بود را اغوا کند. 

منبع: فردا

کلیدواژه: هیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت

سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری، تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران، «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد، تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت، خبرهایی از مهران مدیری و... از جمله اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش‌ها برای ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری در سال جاری، گفت: کارگردان آن مشخص شده و در حال آماده‌سازی فیلمنامه است ولی چون قرارداد بسته نشده، فعلا نام ایشان را نمی‌آورم.

روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد

کارگردان فیلم «همسایه شما، زهره» که فیلمش را نسبت به آنچه در جشنواره فجر سی‌وهشتم نشان داد، تدوین مجدد کرده است، می‌گوید: این فیلم تاریخ مصرف ندارد و تشابه قابل توجه آن با جامعه امروز آن را زنده نگه داشته است.

اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود

رییس هیات مدیره خانه تئاتر درباره برگزاری برنامه‌های اردیبهشت تئاتر که هر سال به انگیزه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و از سوی انجمن‌های مختلف خانه تئاتر برپا می‌شد، توضیحاتی ارائه کرد.

چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟

افسون امینی می‌گوید: به نظر من مخاطب شعر کودک عام است، اما مخاطب شعر نوجوان خاص. کتاب‌های شعر کودک از سوی والدین در هر سطح و طبقه‌ای برای سرگرمی و آموزش کودکان خریداری می‌شوند؛ اما شعر نوجوان باید توسط نوجوان علاقه‌مند به شعر خریداری شود. 

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود

دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان، شب گذشته ۷ اردیبهشت با کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

«ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد

به نظر می‌رسد تعداد ۵ کنسرت در تهران که قرار بود در سالن‌های اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شوند، به علت برگزاری رویداد «ایران اکسپو» در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی لغو شدند، اگرچه شاید بهتر بود پیش از برگزاری این رویداد تهمیدات لازم سنجیده می‌شد!

مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟

روزهای گذشته، انجمن صنفی طراحان گرافیکِ ایران، از مردی با شماره عضویت «۴۴» در این انجمن تجلیل و به مناسبت هفته گرافیک ایران، نمایشگاهی از آثار او برپا کرد. کامرانِ کاتوزیان، هنرمند پیشکسوت، عضو شماره «۴۴» این انجمن است که به عقیده بسیاری تحول قابل توجهی را در صنعت تبلیغات به وجود آورده است.

تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت

آغاز ساخت یک شهرک جدید در جیرفت و در عرصه شهر باستانی معروف به «دقیانوس»، این محوطه تاریخی را در تهدید قرار داده است.

دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!

ونیز ایتالیا نخستین شهر در جهان شد که برای بازدید از کانال‌های تاریخی و جاذبه‌های دیگر در روزهای اوج از گردشگرانِ روزانه هزینه دریافت می‌کند. درحالی‌که برخی مسئولان ونیز انتظار دارند اعمال این سیاست از جمعیت گردشگران انبوه بکاهد، اما برخی دیگر، از جمله شهروندان ونیزی اعمال این قانون را زیر سوال برده و حتی نسبت به آن معترض شده‌اند.

کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟

حسن فتحی با سریال «ازازیل»، محمدحسین مهدویان با سریال «زخم کاری ۳»، کمال تبریزی با سریال «بی عاطفه» و رضا دادویی با سریال «پوکر» این روزها مشغول ساخت سریال‌ در شبکه نمایش خانگی هستند.

علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟

شهید شیرودی بالاترین ساعت پرواز در جنگ را در جهان داشت و با بیش از ۴۰ بار سانحه و بیش از ۳۰۰ مورد اصابت گلوله به هلی‌کوپترش، باز سرسختانه می‌جنگید.

پیشنهادهایی برای خواندن:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟

کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند

مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟

فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام

وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان