Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:07:41 GMT

آماده باش ۱۰۰درصدی راهور شرق تهران در لیالی قدر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۷۹۴

آماده باش ۱۰۰درصدی راهور شرق تهران در لیالی قدر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یحیی دلیری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران از آماده باش صدر صدی نیروهای پلیس راهور شرق استان تهران در شب‌های قدر تا اذان صبح خبر داد و اظهار داشت: پلیس راهور شرق استان تهران در تمامی شهرستان‌های تابعه با آماده‌باش کامل نیروهای خود سعی در برقراری و حفظ نظم ترافیکی و همچنین سهولت مراجعه‌کنندگان به مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در مراسم شب‌های قدر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تمام شهروندان شرکت‌کننده که با خودروی شخصی به مراسم این شب‌های عزیز می‌روند درخواست کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: لازم است، شب زنده داران عزیز در زمان بازگشت از مراسم لیالی قدر نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا خدای نکرده خواب‌آلودگی موجب بروز تصادف و حوادث نشود.

دلیری پیشاپیش از همکاری همشهریان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توقف در محل‌های مجاز تقدیر کرد و افزود: تا زمان پایان بار ترافیکی و تسهیل تردد پلیس در کنار مردم است.

کد خبر 4624940

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور شرق استان تهران شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده