Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:52:20 GMT

آمدن ناوهای غول‌پیکر به سمت ایران دروغ بزرگ است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۰۶۷

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: آمدن ناوهای غول‌پیکر دشمن به سمت ایران یک دروغ بسیار بزرگ و جنگ روانی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شهرری، سردار احمد حق‌طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت کشور در اوایل انقلاب و قبل از شروع جنگ تحمیلی قابل قیاس با امروز نیست که توانستیم با دست‌خالی، حداقل امکانات و یکه و تنها در برابر دشمن ایستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایران در آن روزها برای یک سلاح سبک و کوچک‌ترین چیزها در مضیقه قرار داشت، ادامه داد: برای اولین بار در طول تاریخ و بعد از جنگ جهانی دوم دو ابرقدرت شرق و غرب متحد و با تمام امکانات پشت عراق قرار گرفتند و برعلیه ما اقدام کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با یادآوری اینکه در دفاع مقدس ما بیش از ۳۰ کشور اسیر داشتیم، افزود: کشورهای عربی به‌عنوان حامی مالی و بیش از ۴۰ کشور تجهیزات کامل نظامی در اختیار عراق قرار می‌داد و در کنار این‌ها حمایت‌های مختلف دیپلماتیک و سیاسی وجود داشت و اینکه سردمداران کشورهای غربی هرازگاهی صحبت از گزینه‌های روی میز می‌کنند خوب می‌دانند در طول هشت سال جنگ تحمیلی تمام گزینه‌های آن‌ها درصحنه بود ولی کاری از پیش نبردند و به برکت رهبری ملت ما با همدلی، برابری، برادری، جهاد و ایثار علیه رژیم بعثی عراق ایستاد.

سردار حق‌طلب با تأکید بر اینکه در آینده نزدیک بسیاری از خرمشهرها آزاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ما با پیشرفت و خودکفایی در اقتدار کامل به سر می‌برند به‌طوری‌که نیروی هوایی سپاه پهپادهای پیشرفته خود را به پرواز درآورده و در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها موشک‌های دورزن و نقطه‌زن اتاق سران دشمن را در کشورهایی مثل عراق و سوریه مورد هدف قرار می‌دهد.

وی با اعلام اینکه ایران در تکنولوژی پهباد بین چهار کشور جهان قرار دارد، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه مجهز به سلاح‌های پیشرفته آن‌چنان خلیج‌فارس و تنگه هرمز را کنترل کرده که دشمن را به‌زانو و عجز درآورده است و نیروهای دریایی خارجی با التماس از سپاه اجازه می‌گیرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با بیان اینکه دشمنان امروز بیشتر ازآنچه درگذشته به میدان آوردند ندارند، اضافه کرد: در دفاع مقدس باافتخار و دست‌خالی ایستادیم و امروز کسی با این قدرت نمی‌تواند به ایران چپ نگاه کند.

سردار حق‌طلب با اشاره به بیان رهبری مبنی بر اینکه جنگ نخواهد شد، بیان کرد: به‌شرط وحدت و همدلی و عدم تأثیرپذیری از جنگ روانی دشمن هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و در صورت اختلاف و دودستگی و فراموش کردن رهبری و برادری قبل از آمدن دشمن کشور را تسلیم کرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به حادثه عظیم کربلا خاطرنشان کرد: آن روز با یک دروغ بزرگ که یزید با لشکر صدها هزارنفری به سمت کوفه می‌آید چنین جنایت‌هایی را در تاریخ رقم زدند و امروز هم آمدن ناوهای غول‌پیکر دشمن به سمت ایران یک دروغ بسیار بزرگ و جنگ روانی است که باید هوشیار و آگاه باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سردار حق طلب ناوهای آمریکا ایران جنگ دروغ بزرگ جنگ روانی فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد

 حجت‌الاسلام علی اکبرپور ضمن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان کرد: دیروز سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام بود محضر همه ارادتمندان شهادت مولا را تسلیت عرض می‌کنیم و با نابودی صهیونیست روزی ما در روز قیامت فراهم شود.

وی ادامه داد: یاد و خاطر استاد مجاهد علامه بزرگ شهید مرتضی مطهری این رادمرد را گرامی می‌داریم در همین راستا هفته معلم را نیز گرامی می‌داریم به محضر همه معلمانی که به ما درس زندگی و زیستن را آموختند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تصریح کرد: امید داریم معلمانی که سایه آنان بر سر ما است خداوند عمر باعزت برای آنان قرار دهد آنانی که همنشین اهل‌بیت هستند خداوند روحشان را شاد کند.

وی افزود: مجلس، مجلس رادمردان رادی است که رفتند تا ما بمانیم به نیابت فرمانده سپاه پاسداران خدمت همه حضار گران‌قدر خوش آمد عرض می‌کنم و صمیمانه سپاسگزار هستم.

اکبرپور اذعان کرد: مجلس به نام مردان مردی است من‌جمله محب علی فارسی، آنچه خوبان همه دارند در این شخصیت ویژه و در ستارگانی که اطراف این شخصیت نورافکنی می‌کنند وجود داشت.

وی ادامه داد: شهید محب علی فارسی معلم، شهید رزمنده، جانباز است و آخرین مدال با افتخاری که بر سینه این شهید و همه شهدا می‌درخشد مدال شهادتی است که بر جمیل این بزرگواران نورافشانی می‌کند.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان مطرح کرد: یاد و خاطره همه شهدایی که به‌ظاهر در میان ما نیستند؛ اما اثرات قطره‌قطره خون آنان امروز در دانشگاه‌های آمریکا مکمل و اروپا پیداست و مکمل دفاع مقدس و جان‌فشانی آنانی که از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم آنانی که قد رعنایشان بر زمین سایه افکند.

وی افزود: آنانی که ایران اسلامی به پشتوانه آن گل‌های مطهر حرفی دارند که برای همه قابل‌شنیدن و قابل‌توجه است اگر هشت سال دفاع مقدس نبود و ده‌ها هزار شهید نبود قطعاً وعده صادق نبود.

اکبرپور گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس نبود امروز اثرات آن را در دانشگاه و جوانان آمریکایی و اروپایی می‌بینیم همه لحظه‌به‌لحظه نفس افتادن مردان مردی است مثل حاج قاسم‌ها حاج محب‌ها و همه آنانی که ستاره هدایت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان