Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر سرشناس امور امنیتی روزنامه معاریو تاکید کرد که طرح صلح آمریکا موسوم به "معامله قرن" ساخته و طراحی شده توسط سه یهودی آمریکایی متعصب است و نتیجه‌ای جز شکست ندارد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از "یوسی میلمن" گزارش داد، اقدامات و سیاست‌های دولت دونالد ترامپ کاملا متناقض هستند زیرا از یک طرف کمک مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین، آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی "آنروا" و بیمارستان‌های فلسطینی در قدس را کاهش داده و حتی متوقف می‌کند و از طرف دیگر در پی برگزاری کنفرانس اقتصادی بین‌المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در فلسطین و کمک مالی به فلسطینیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلمن اشاره کرد که این تناقضات وجهه مشخص سیاست‌های ترامپ است، همانگونه که در مورد کره شمالی نیز می‌بینیم که یکبار با این کشور وارد تنش می‌شود و بار دیگر با رهبر این کشور دیدار می‌کند یا در مورد ایران که یک بار تهدید به نابودی آن می‌کند و از طرفی هم اعلام می‌کند که قصد جنگ با ایران را ندارد.

وی تصریح کرد که دولت ترامپ هرگز نمی‌تواند یک میانجی بی‌طرف برای صلح باشد، زیرا طراحان معامله قرن یعنی جارد کوشنر داماد و مشاور ترامپ، جیسون گرینبلات فرستاده آمریکا به خاورمیانه و دیوید فریدمن سفیر این کشور در قدس اشغالی همگی جزو یهودیان آمریکایی و از حامیان و جانبداران اصلی رژیم صهیونیستی و به ویژه جناح راست‌گرای صهیونیستی بوده و از همه مهم‌تر اینکه هر سه نفر در مدیریت منازعات بین‌المللی بی‌تجربه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین