Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:16:54 GMT

طراحان معامله قرن ۳ یهودی - آمریکایی متعصب هستند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۸۹۳

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از "یوسی میلمن" گزارش داد، اقدامات و سیاست‌های دولت دونالد ترامپ کاملا متناقض هستند زیرا از یک طرف کمک مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین، آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی "آنروا" و بیمارستان‌های فلسطینی در قدس را کاهش داده و حتی متوقف می‌کند و از طرف دیگر در پی برگزاری کنفرانس اقتصادی بین‌المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در فلسطین و کمک مالی به فلسطینیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلمن اشاره کرد که این تناقضات وجهه مشخص سیاست‌های ترامپ است، همانگونه که در مورد کره شمالی نیز می‌بینیم که یکبار با این کشور وارد تنش می‌شود و بار دیگر با رهبر این کشور دیدار می‌کند یا در مورد ایران که یک بار تهدید به نابودی آن می‌کند و از طرفی هم اعلام می‌کند که قصد جنگ با ایران را ندارد.

وی تصریح کرد که دولت ترامپ هرگز نمی‌تواند یک میانجی بی‌طرف برای صلح باشد، زیرا طراحان معامله قرن یعنی جارد کوشنر داماد و مشاور ترامپ، جیسون گرینبلات فرستاده آمریکا به خاورمیانه و دیوید فریدمن سفیر این کشور در قدس اشغالی همگی جزو یهودیان آمریکایی و از حامیان و جانبداران اصلی رژیم صهیونیستی و به ویژه جناح راست‌گرای صهیونیستی بوده و از همه مهم‌تر اینکه هر سه نفر در مدیریت منازعات بین‌المللی بی‌تجربه هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • حمایت دانشجویان ناشنوای آمریکایی از فلسطین + عکس و فیلم
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت