Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم لندنی در فینال لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

طرفداری- تیم های آرسنال و چلسی فینال لیگ اروپا را در هفته جاری (پنج شنبه) برگزار خواهند کرد.

به نقل از سایت رسمی چلسی، امرسون پالمیری، مدافع چلسی در خصوص این مسابقه گفت:

این نوع مسابقات به شما کمک می کند که هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک بازیکن رشد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله برای من اهمیت زیادی دارد. معتقدم که تلاش کرده ام برای تیم مفید ظاهر شوم. نشان داده ام که به اندازه کافی بالغ شده ام که در این سطح رقابت ها بازی کنم. قبلا با رم نیز در لیگ اروپا حضور داشته ام ولی نتوانستم به مراحل بالا راه یابم. اکنون شانس بازی در فینال نصیبم شده است. واقعا امیدوارم به خاطر خودمان، باشگاه و هواداران با جام به لندن برگردیم.

وی افزود:

فینال، یک دربی است. پس نمی توان آن را به مانند بازی های معمول دیگر نگاه کرد. انتظار دارم آرسنال از همان ابتدا هجومی بازی کند زیرا آنها نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و به همین دلیل می خواهند با قهرمانی در لیگ اروپا به آن برسند. ما سهمیه لیگ قهرمانان را از لیگ برتر به دست آوردیم و اگر بتوانیم قهرمانی در لیگ اروپا را به آن بیفزاییم، می توان گفت امسال رویایمان محقق شده است. اجازه دهید به قهرمانی در آن امیدوار باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس