Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نخستین شب از لیالی قدر، نوای الغوث الغوث مردم مرزدار و ولایت مدار ایلام به آسمان برخاست. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، همزمان با نخستین شب از لیالی قدر، نوای الغوث الغوث  مردم مرزدار و ولایت مدار ایلام به آسمان برخاست.در این مراسم روزداران، با ندای یا الله یاالله و الغوث الغوث نردبان اتصال زمین و آسمان برای خود ساخته و  با بلند کردن دست نیاز خویش، طنین الهی «الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» را ملتمسانه سر دادند تا به حق عظمت این شب و توسل به ساحت ائمه معصومین (ع) در مسیر بندگی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب زنده‌داری بوشهری‌ها در نخستین شب لیالی قدراصفهان| نصف جهان مهیای هم‌نوایی مؤمنان در لیالی قدر می‌شود«محفل آب و آینه» در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر برگزار می‌شود

حجت الاسلام  علی چراغی‌پور در حاشیه این محفل معنوی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: برنامه معنوی لیالی قدر در استان ایلام در 700 نقطه استان ایلام به صورت همزمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام گفت: 700 نقطه استان ایلام میزبان روزه داران خداجویی است که طنین الهی «الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» را ملتمسانه سر دادند و معنویت خود را افزون کرده‌اند.

از دیگر مطالب قابل عنوان آن که سراسر استان ایلام  در نخستین شب لیالی قدر با برافراشتن پرچم‌های سیاه عزاداری در هر کوی و برزن برای ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)  سر داده  و از هر نقطه شهر زمزمه یا علی (ع) و نوحه سرایی به گوش می‌رسید.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان