Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طالبی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد وفتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدسو نقطه اوج حماسه و ایثار رزمندگان است.

 

وی توجه به بزرگداشت روز سوم خرداد را رسالتی مهم دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد و برای نسل آینده به خوبی تبیین و تشریح شود، زیرا صیانت از ارزش های دفاع مقدس و ایثار رزمندگان و انتقال دستاوردهای آن حماسه های بزرگ وظیفه همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با تاکید بر لزوم زنده نگه ‌داشتن حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رزمندگان با جانفشانی و ایثار در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند و همه ما قدردان آنان بوده و برای حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام طالبی عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: رزمندگان اسلام از سرزمین و دستاوردهای انقلاب دفاع کردند و امروز نیز همان حماسه سازان و پیروان ولایت در کنار ملت و فرزندان این مرز و بوم با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی و در سایه وحدت و یکدلی در برابر زورگویان و استکبار جهانی خواهند ایستاد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است