Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:15:13 GMT

ایرانپوریان: 90 درصد سکوها جلوی پرسپولیس حقمان است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۲۰۰

ایرانپوریان: 90 درصد سکوها جلوی پرسپولیس حقمان است

مدافع تیم سپاهان اصفهان می گوید بزرگ ترین حسرتش در فصل جاری نایب قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ایرانپوریان در سال های گذشته یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران بوده است؛ او بعد از دوران خوبی که با تراکتورسازی داشت در لیگ هجدهم پیراهن سپاهان را برتن کرد و در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانپوریان در سپاهان 5 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد و چند گل حساس هم زد. او که در تراکتورسازی پنالتی زن اول تیمش بود، اگر در سپاهان نیز این شرایط برایش پیش آمد می توانست بار دیگر عنوان گلزن ترین مدافع لیگ را از آن خود کند.


ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره لیگ برتر هجدهم عنوان کرد: در لیگ برتر هجدهم ما به دنبال قهرمانی بودیم و کل مجموعه از مدیرعامل گرفته تا هواداران به دنبال موفقیت بودند. همه تلاش کردیم اما متاسفانه چند امتیاز برای کسب جام کم آوردیم و بزرگ ترین حسرت مان این است که قهرمان نشدیم و مقام اول را با نایب قهرمانی عوض کردیم. با این حال نمی گوییم ناراضی هستیم چون همه تلاش کردند و توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم. انشاالله در مسابقات حذفی جبران می کنیم.


وی درباره دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: قطعا کار سختی در دیدار با پرسپولیس داریم. این مسابقه را می توان حساس ترین بازی فصل نامید. دو بازی سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر مساوی شد و این نشان می دهد که دو تیم چقدر قدرتمند هستند. با این وجود ما می خواهیم با تمام توان به میدان برویم و پیروز شویم. بعد از اینکه جام قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم، دیگر نمی خواهیم حسرت جام حذفی هم به دلمان بماند و باید هرطور شده این بازی را ببریم و فینالیست شویم. امیدوارم اتفاق خاصی هم رخ ندهد و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.


مدافع سپاهان درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده سکوهای نقش جهان باید 50-50 میان هواداران دو تیم تقسیم شود، بیان کرد: من نمی دانم چرا این قانون ناگهان قبل از بازی ما با پرسپولیس منتشر شده است. ما همین امسال در کرمان مقابل مس به میدان رفتیم و 90 درصد سکوها در اختیار طرفداران مس کرمان بود و هواداران زیادی از تیم ما پشت در ورزشگاه ماندند. حالا چرا باید در مسابقه ای که میزبانش هستیم قانون 90-10 اجرا نشود. ما فقط حقمان را می خواهیم تا بتوانیم با حضور هواداران خوبمان جشن صعود به فینال را بگیریم و امیدوارم عدالت اجرا شود.


ایرانپوریان درباره برنامه اش برای فصل آینده افزود: فعلا تمام تمرکزم روی دیدارهای حذفی است و هنوز هیچ تصمیمی برای آینده ندارم. امسال باید هرطور شده جام قهرمانی حذفی را به دست آوریم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم.

محمد ایران پوریان فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ایران پوریان فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان