Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات به میزبانی شهر نورسلطان برگزار خواهد شد و تیم های ملی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان نیز تا زمان اعزام به این رقابت ها حدود یک ماه دیگر تمرینات خود را در خانه کشتی محمد بناء برگزار می کنند.

تمرینات تیم کشتی فرنگی نوجوانان از امروز زیر نظر فرشاد علیزاده سرمربی و همکارانش آغاز می شود و شروع اردوی آزادکاران نوجوان نیز از فردا زیر نظر امیر توکلیان سرمربی و دستیارانش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر نورسلطان میزبان رقابت های جهانی و گزینشی المپیک در روزهای 23 تا 31 شهریورماه سال جاری است و با توجه به بررسی شرایط میزبانی این مسابقات از سوی اتحادیه جهانی، میزبانی رقابت های نوجوانان قهرمانی آسیا نیز برعهده این شهر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت قزاقستان کشتی کشتی آزاد و فرنگی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا