Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی جهانگیری رئیس هلدینگ گروه مالی گردشگری در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی ( ع) و با ابراز خرسندی از روند رو به رشد و رونق تولید در این مجتمع گفت : آقای فاضل یک مدیر خوب ، کار آزموده و یک مدیر با ارتباطات کاملاً حرفه ای در مجموعه صنعت فولاد شناخته شده است در مدت کوتاهی هم که در مجموعه فولاد بناب کار خودشان را شروع کرده‌اند  الحق و الانصاف  با تیم مدیریتی خوبی که همراه خودشان، مهندسین و جوانان بسیار فعالی که در مجموعه فولاد سراغ داریم که مهمترین سرمایه مجموعه بزرگ هستند الحمدالله کارهای بسیار خوبی را شروع کردند کارهای بسیار بزرگی رو در پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ایشان و هیئت مدیره بسیار حرفه ای و توانمند و فعال وکار آشنا در مجموعه فولاد، مدیران ، مهندسین میتواند مشکلات این جمع را به نحو مطلوبی حل و فصل کند.

رئیس گروه مالی گردشگری با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و نیاز به توجه مسئولان افزود : جنگ اقتصادی ناجوانمردانه ای علیه کشور ما توسط ابرقدرت های جهان، توسط کشور آمریکا و توسط کشور صهیونیستی اسرائیل صورت گرفته است. امروز مجموعه همکاران ما مجموعه سهامداران، مجموعه فولاد بناب در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای منویات و نظرات ایشان به عنوان یک پروژه در مورد  فولاد بناب هیچ کوتاهی نکرده اند ،  در بدترین شرایط، وضعیت کارگری و وضعیت پرسنلی این مجموعه و مسائل اجتماعی به عنوان مهمترین آیتم پیش روی ما بود. و به هم دلیل همین تلاش باعث شده یک روز چرخ اینجا نخوابد در بدترین شرایط اقتصادی این تلاش اتفاق افتاده و امروز که سال رونق تولید هست اگر ما به عنوان سربازان ولائی به عنوان کسانی که برای انقلابمان دلمان می سوزد و کسانی که به فرموده مقام معظم رهبری امروز رونق تولید و امروز اقتصاد مقاومتی به عنوان مهمترین سیاست کاری در حوزه اقتصاد هست، فکر می‌کنم مجموعه گروه مالی گردشگری و مدیران گروه مالی گردشگری و مدیران ما در مجموعه فولاد بناب به این نکته توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

جهانگیری با تاکید بر لزوم حمایت دولت و مجلس از تولید گفت : ما در پروژه هایی که مجموعه دولت حاضر نشد در شهرستان محروم بافت سرمایه‌گذاری کند یعنی شرکت هایی مثل گل گهر، شرکت‌هایی که مثل خود سازمان ایمیدرو ولی ما به عنوان معین اقتصادی منطقه شهرستان بافت رفتیم و با افتخار در ماه شعبان این واحد تولیدی به بهره برداری رسید و این زنجیره تولید و در شهرستانی که بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ۱ واحد تولیدی در مقیاس متوسط بالا نداریم و یکی از افتخارات مجموعه ماست. امروز در مجموعه فولاد بناب هم به همین شکل هست ما اگر بخواهیم در فضای رقابتی فولاد بمانیم راهی جز این نداریم که خودمان را با جریان رقابتی روز دنیا همراه بکنیم و گرنه محکوم به شکست هستیم.

رئیس گروه مالی گردشگری تسریع در روند طرح های توسعه ای را خواستار شد و خاطر نشان کرد : من اطمینان دارم با مدیریت خوب آقای فاضل و همکارانشان بخش توسعه اینجا باید خیلی پررنگ و سریع حرکت کند. دوستان ما در بانک گردشگری هم تمام ظرفیتشان را به کار خواهند گذاشت تا ان شاالله بتوانیم این پیام مقام معظم رهبری را در سال رونق تولید که گفته بودند، اگر ادعای  سرباز اقتصادی بودن داریم بتوانیم به معنای عملی اجرائی کنیم و این حرکت یعنی مقابله با آمریکای جنایتکاری که به هر طریقی می خواهد به کشور ما ضربه بزنند. همه ی ما به عنوان سربازهای اقتصاد کشور باید امروزه اگر هر روز 5 یا 8 ساعت کار می کردیم ولی امروز باید 14، ۱۵ ساعت تلاش باید بکنیم تا واقعا بتوانیم در این راه قدم های اساسی برداریم و قطعا این اتفاق نمی‌افتد جز با همت و با تلاش جزء با یک دلی با صمیمیت و وحدت بین همه گروه‌ها و همه بخش‌ها وهمه مسئولین انشالله اتفاق می‌افتد. قطعا با کمک دولت محترم با حمایت دولت محترم و نماینده محترم در شهرستان فرماندار محترم نماینده محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی ما این اطمینان را به شما می دهیم که مجموعه فولاد بناب روز به روز چراغش پرنورتر، روز به روز همکاران ما شاد تر وقبراقتر ان شاءالله در کار خودشون قدم های جدی و اساسی بتوانند بردارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی سرمایه صنعت فولاد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است

سید فرهاد ناصری نیا در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت هفته کارگر ، اظهار داشت : این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات ارزنده کسانی است که به‌عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به‌شمار می‌روند.

وی افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : تاریخ انقلاب اسلامی نشان از نقش محوری کارگران در پیروزی جمهوری اسلامی ایران و استقرار نظام اسلامی داشته و همچنین این قشر از جامعه طی هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان سرباز و بسیجی در میدان های جنگ و در سنگر تولید حضور پررنگی داشتند.

او بیان کرد: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن هستیم راه‌اندازی بازارچه دائمی تولیدات مشاغل خانگی کارگاه‌های خرد خانگی استان است. این موضوع، در صورت تحقق می‌تواند کمک زیادی به اشتغال لرستان و رونق گرفتن کارگاه‌های زودبازده استان کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بعد از انقلاب اسلامی به قشر کارگر بها داده شد و امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری، نگاه ویژه به کارگران داشته‌اند.

وی گفت: کارگران نقش مهمی در خودکفایی کشور دارند و با همت آنها چرخ اقتصاد به گردش افتاده و اثرگذاری آن‌ها ملموس است. لازم است به این قشر اثرگذار، سلامت روح و جسم آن‌ها، آرامش در خانواده، محیط کار و امنیت شغلی توجه ویژه شود و این را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

ناصری نیا توجه ویژه به تولید را اولویت مهم دولت دانست و با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هم هستند، افزود: جلسات شورای هماهنگی به‌صورت میدانی و شهرستانی برگزار و مشکلات مردم به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری