Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار باتجربه‌ی قزوین، همزمان با انتصاب مشاور جوان، علاوه بر آنکه امید بسیاری از جوانان قزوینی که به سیاست‌های ضد تزویرانه‌ی وی چشم دوخته بودند، را ناامید کرد، در موضوع نگاه وی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز تردیدهایی را به وجود اورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛بعد از حدود ششصد روز از روی کارآمدن استاندار هفتاد ساله قزوین در دولت دوازدهم، بالاخره مشاور جوانان وی هم منصوب شد، اما این انتصاب هم همچون بسیاری از دیگر انتصاب‌های اخیر استاندار بروجردی قزوین بدون حاشیه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی که از ابتدای ورودش به استان ترجیح می‌داد بیشتر با جوانان و طیف‌های مستقل رابطه برقرار کند، در چند ماه پایانی فعالیت سی و اندی ساله‌ی خود در دستگاه وزارت کشور ترجیح داد تا به جریان‌هایی که بنا بر اذعان خودش جریان‌های زر و زور بودند، امتیاز بدهد.

استاندار اصلاح طلب و مدعی استقلال قزوین که پیش‌تر در چندین نشست خبری و محافل مختلف اعلام کرده بود تحت فشارهای سیاسی قرار نمی‌گیرد، سرانجام تسلیم هیچکاره‌هایی شد که سال‌هاست سایه سیاه خود را بر استان افکنده و راه توسعه را بر استان بسته اند.

اما در کنار انتصاب مشاور اصفهانی و نه چندان جوان استاندار در امور جوانان قزوینی، عمق فاجعه را آنجا می‌توان دید که مراسمی با حضور شخص استاندار و حضور اتوبوسی افراد وابسته به جریان تمامیت خواه استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد تا حکم آقای مشاور سی و‌چهار ساله تقدیم وی شود.

این در حالی است که مراسم تودیع و معارفه برای هیچ یک از مشاوران استاندار برگزار نمی‌شود و برگزاری این چنین مراسمی نشان می‌دهد که این انتصاب و به دنبال آن مراسم معارفه، یک شوی سیاسی بیش نبود.

در کنار همه‌ی این موارد دیگر نکته قابل توجه، عدم انجام استعلام از سوی نهادهای امنیتی و نظارتی در خصوص این انتصاب است، چراکه در سوابق نامبرده، اقدام علیه امنیت ملی و حمایت از سازمان‌های مخالف و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

حال این سوال به وجود می‌آید که چرا باید فردی که علیه امنیت کشور اقدام می‌کند و حمایت‌هایش از سازمان‌های مخالف نظام آشکار است می‌بایست زمامدار امور جوانان استان در دفتر استاندار باشد؟

 

آیا بهتر نیست دولت دوازدهم که حتی نتوانست حداقل نیازهای اساسی مردم را فراهم کند حداقل دست از سیاسی کاری در استان‌ها بردارد؟

استاندار باتجربه‌ی قزوین، همزمان با این انتصاب، علاوه بر آنکه امید بسیاری از جوانان قزوینی که به سیاست‌های ضد تزویرانه‌ی وی چشم دوخته بودند، را ناامید کرد، عدم اهمیت خود نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز نشان داد.

رهبر انقلاب همواره در سخنرانی‌های خود، بر استفاده و بهره گیری از جوانان انقلابی در تمامی سطوح مدیریتی کشور تاکید داشته اند و اعتقاد ویژه ای به جوانان دارند، اما حتی خود مشاور امور جوانان استاندار قزوین هم در کنار همه‌ی نقدهای یاد شده، طبق کارنامه‌ی خود یک جوان انقلابی و حامی آرمانهای انقلاب و نظام به حساب نمی‌آید.

ماجرا از جایی جالب تر می‌شود که روابط عمومی مدعی آزادی بیان استانداری قزوین که همواره شعارهای دموکراسی خواهانه و انتقادپذیرانه اش در رسانه‌ها و محافل گوش فلک را پر کرده است، برای دومین بار امکان انتقاد را از مردم و جوانان استان قزوین گرفت و در صفحه اینستاگرام رسمی استانداری، با دیدن کامنت‌های اعتراضی، قسمت کامنت‌ها را بست.

این صفحه پیش تر کامنت‌های مربوط به پستی که عکس‌های استاندار با سردمداران جریان زر و زور را در یک مهمانی را نشان می‌داد، بسته بود.

بنظر می‌رسد در این مهمانی که حدود یک ماه از آن می‌گذرد و برخلاف اظهارات استاندار که گفته بود فقط یک مهمانی معمولی بوده است، برای بسیاری از انتصابات تحمیلی استان و از جمله همین انتصاب، تصمیمگیری شده است. تا آنجا که فعالان رسانه ای و فضای مجازی قزوینی با هشتگ #انتصاب_ناهاری در این خصوص موضع‌گیری کردند.

در این مهمانی  یکی از نمایندگان مجلس استان نیز حضور داشت و جالب‌تر آنکه شخص منصوب شده به عنوان مشاور استاندار، در مراسم معارفه‌ی خود از این نماینده صراحتا تشکر کرد! حال باید منتظر ماند که این مشاور جوان خود را مجری سیاست‌ها جریان‌های قدرت طلب و فرمایشات خانم نماینده کرده و استان سیاست زده قزوین را پیش از پیش در سیاست طلبی غرق کند و آنچه در این میان به چشم نمی‌آید مسائل جوانان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های حقوقی برای ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ظهر امروز در جمع مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان البرز خبر داد و افزود: برگزاری 2 همایش استانی با حضور 3110 نفر از مشاوران املاک استان و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز است.

نجف‌نیا در این نشست بر اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

البرز؛ استانی بدون پرونده جرایم مطبوعاتی در دادگستری

این مقام مسئول حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضایی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بر ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان و برای زندانیان تأکید کرد و افزود: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

در این نشست پیرامون راهکارهای رفع موانع تولید، کارآفرینی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در مسیر حفظ و ایجاد اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا