Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@03:21:01 GMT

انهدام باند قاچاق موادمخدر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۷۶۳

انهدام باند قاچاق موادمخدر

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " محسن جعفرزاده " با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس امنیت عمومی و مبارزه با موادمخدر این شهرستان از فعالیت چند نفر قاچاقچی در یکی از اقامتگاه های مسافرتی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه شدند و تعداد 4 متهم 28و 38 ساله که در حال بسته بندی مواد برای فروش بودند را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این مخفیگاه 85 گرم شیشه، 80گرم هروئین، 35گرم حشیش،30عدد پایپ شیشه‌ای، 5 دستگاه ترازوی مخصوص توزین موادمخدر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و تعداد 3دستگاه خودرو توقیف شد.

فرماندهی انتظامی فومن در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند خاطر نشان کرد: با توجه به دسیسه‌های دشمنان به منظور آلوده کردن جوانان و نوجوانان کشورمان پلیس باهوشیاری و دقت نظر با افراد سودجو و فرصت طلب بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان و نوجوانان خودرو فرماندهی انتظامی قاچاق مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲