Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام  آل هاشم  در این دیدار، هدف داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را ضربه زدن به کشور‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: در سایه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و فداکاری و از جان گذشتگی‌های شهدای مدافع حرم دشمنان نتوانسته‌اند به ایران آسیبی برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به روند آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: زمانی صدام باور نمی‌کرد که این شهر به همت رزمندگان اسلام آزاد شود، اما با عنایت پروردگار متعال، رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و روحیه بالای جوانان انقلابی خرمشهر از چنگ دشمنان رهایی یافت.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمنان هرلحظه درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، اما نمی‌دانند که روحیه جوانان آزادی بخش خرمشهر در جوانان امروز هم وجود دارد و برای دفاع از میهن خود آماده فداکاری هستند.

سردار شهید ذاکر حیدری، هفدهمین شهید سرافراز مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در نهم آبان سال ۱۳۹۵ در منطقه جنگی حلب سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار، از نیرو‌های بازنشسته سپاه بود که داوطلبانه عازم جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه شده بود.

 

انتهای پیام/ش

 

امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان غربی برگزار شد،اعضای تیم درمان تخصصی معاونت بهداشت،درمان و توانبخش هلال استان ضمن تکریم مقام شهید عباسی از مادر بزرگوار این شهید دلجویی کردند

حجت الاسلام خالقی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گفت:مادران و همسران شهدا با الگو برداری از سیره حضرت زینب سلام الله از فرهنگ شهادت در ایران اسلامی‌پاسداری نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق