Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارتومئو برای صحبت درباره موضوعات مهمی به منزل کاپیتان تیم رفته است.

طرفداری - یک هفته پیش جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا برای ملاقات با لیونل مسی به منزل این بازیکن رفته است.

لیونل مسی روز گذشته پس از 4 سال، در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران که اغلب درباره شکست سنگین تیم در آنفیلد می‌پرسیدند، پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در این کنفرانس بازیکنان را و نه والورده، مقصر اصلی این ناکامی بزرگ دانست و گفت آنها از هواداران بابت عدم رقابت و تلاش در این بازی، عذرخواهی می‌کنند. مسی همچنین ضمن تمجید از عملکرد والورده خواستار ماندن این مربی در بارسا برای فصل پیش رو نیز شد. فوق ستاره آرژانتینی این را هم گفت که به ترک بارسا فکر نمی‌کند و با ژستی منفعلانه به سوالی درباره احتمال انتقال گریزمان به بارسلونا پاسخ داد: به گریزمان فکر نمی‌کنم. این در حالی است که او فصل پیش ضمن تمجید از ستاره فرانسوی، از خرید او استقبال هم کرده بود.

به گزارش رادیو کاتالونیا، شنبه هفته گذشته یعنی 11 روز پس از شکست سنگین بارسا مقابل لیورپول، بارتومئو برای صحبت با لیونل مسی به منزل این بازیکن رفته بود. ملاقاتی که ظاهرا بیش از 2 ساعت به طول انجامیده و مشخص نیست این دو درباره چه چیزهای صحبت کردند. برخی گمانه زنی‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ژست معنادار دیروز مسی در قبال خرید گریزمان شاید معنای خاصی - کاهش احتمال انتقال این بازیکن به بارسا - داشته باشد. همچنین با حمایت مسی از والورده، احتمال زیادی وجود دارد که ارنستو فصل بعد هم سرمربی بارسا بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه

جنجال‌های داوری ال‌کلاسیکو هم‌چنان ادامه دارند

طرفداری | روز یکشنبه و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

این دیدار خالی از حاشیه نبود و در چند صحنه، تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داور قرار گرفت. اعلام پنالتی به سود رئال مادرید و عبور احتمالی توپ از خط دروازه این تیم، موضوعاتی بودند که مورد اعتراض شدید طرفداران و بازیکنان بارسلونا قرار گرفتند.

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد ادعای بزرگ موندو

امروز، موندو دپورتیوو (رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا) مدعی شد که فلورنتینو پرز و دستیارانش پیش از شروع ال‌کلاسیکو، با تیم داوری این دیدار ملاقات کرده‌اند! علاوه بر پرز، مشاور داوری رئال مادرید و یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در این ملاقات حاضر بودند.

بر اساس خبرها، پرز و همراهانش جهت روحیه دادن به بازیکنان رئال مادرید در تونل سانتیاگو برنابئو حاضر شده بودند و به جز یک سلام و احوال‌پرسی ساده، گفتگوی خاصی بین آن‌ها و سزار سوتو گرادو (داور ال‌کلاسیکو) صورت نگرفته‌است. علاوه بر متعجب‌شدن بازیکنان بارسلونا از این اقدام رییس رئال مادرید، سران بارسلونا نیز از این رفتار متعجب شده‌اند، چرا که تلویزیون رئال مادرید در ماه‌های اخیر، ویدیوهای زیادی را علیه داوران لالیگا تهیه کرده بارها به آن‌ها حمله کرده‌است، لذا ارتباط خوب پرز با داوران ال‌کلاسیکو، کاری غیرقابل توجیه و عجیب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، سران بارسلونا معتقدند که فشار واردشده به داوران لالیگا از سوی رئال مادرید باعث می‌شود که آن‌ها در تصمیمات خود برای باشگاه سفیدپوش منعطف‌تر عمل کنند و به عبارت دیگر، از قضاوت علیه این تیم هراس داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!