Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، با حضور محمد رضا زارع ، سرپرست مخابرات منطقه یزد ، نشست حوزه تجاری با روسای مخابرات شهرستان های استان به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد.

در این نشست ابتدا محمد جواد حاتمی زاده سرپرست حوزه تجاری برنامه های بازاریابی و فروش محصولات مخابراتی در سال 1398 و نیز عملکرد فروش محصولات در سال 1397 را به تفکیک شهرستان ها ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از منطقه بندی شدن فعالیت بازاریابی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات برای پیمانکاران سه گانه و تمرکز پشتیبانی 2020 در قرارداد مخابرات ایران خبر داد و بر ضرورت تحقق برنامه کاهش تلفن های بدون کارکرد، تکمیل ثبت کلاسه شاهکار برای مشترکان، محقق شدن تعهدهای درآمدی تاکید کرد و افزود: با توجه به ضروری بودن فروش تلفن های رُند، و تشویق معرفان مشتری، از این پس 5 درصد از درآمد فروش تلفن رُند به معرف آن اختصاص می یابد و این درصدانه شامل همکاران، دفاتر پیشخوان و نمایندگان فروش می شود.

سرپرست حوزه تجاری از روسای مخابرات شهرستان ها خواست تا تلفن هایی را که بیش از اطمینان یافتن از ارسال اخطاریه قطع، نسبت به تخلیه آنها اقدام نمایند.

در ادامه خانم مرزبان کارشناس اداره بازاریابی گزارشی از نتایج نظرسنجی صورت گرفته با عنوان «دلایل انصراف مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در 6 ماهه دوم سال 1397« را برای حاضران ارائه و پیشنهادهایی را برای پیشگیری از انصراف مشتریان مطرح کرد.

وی بیان داشت: تعرفه بالا، سرعت پایین، جابجایی مالک و مستأجر،طرحهای تشویقی شرکتهای رقیب ازجمله دلایل ابرازشده برای انصراف مشترک از اشتراک  ADSLمخابرات بوده است که پس از انصراف به شرکتهای رقیب پیوسته اند.

مرزبان با اشاره به این که خود را باید جای مشتری قرار دهیم تا احساسات او را درک کنیم تاکید کرد:هر قدر مشتری را بیشتردرک کنیم توزان بین مشتری ومحصول به صورتی درمی آیدکه کفه ترازو به نفع مشتری سنگین خواهدشد.

سید هاشم حکیمی کارشناس اداره خدمات پس از فروش نیز اظهار داشت: ضعف پشتیبانی سرویس، از مرکز تماس تا حوزه شهرستان و فنی و فناوری را باید رفع کنیم. ما در زمینه کاهش تعرفه کاری نمی توانیم پیش ببریم، بنابر این باید به تقویت پشتیبانی بپردازیم.

محمد امامی رئیس اداره بازاریابی نیز ضمن برشمردن تعهد درآمدی مخابرات منطقه از محل فروش اینترنت پرسرعت ADSL ، VDSL ، تانوما ، دیتای تجاری ، SIP ، تلفن رُند و ثبت مشاغل در سامانه 118 بر اهمیت مشارکت و تعامل فعال تر روسای مخابرات شهرستان ها با نمایندگان بازاریابی و فروش برای ایجاد تحرک بیشتر در جذب مشتری جدید و فروش خدمات مخابراتی تاکید کرد و اضافه کرد: با منطقه بندی شدن استان و شهرستان ها برای نمایندگان بازاریابی و فروش به زودی فعالیت ها برای جذب مشتریان جدید ثبت مشاغل آغاز می شود و مشترکان حقیقی تلفن ثابت می توانند با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه عنوان دومی را برای ثبت در سامانه 118 انتخاب کنند.

محمد کاظم فخرآبادی کارشناس اداره خدمات پس از فروش نیز با توجه به طولانی بودن فاصله رفع خرابی سرویس مشتریان دیتای تجاری و پاسخگویی، از روسای مخابرات شهرستان ها خواست تا با سرعت بخشیدن به رفع خرابی و پاسخگویی، این فاصله را تا 20 دقیقه کاهش دهند.

طاهره دهقانی رئیس اداره فروش تجاری نیز در این نشست با اشاره به مصوبه 287 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش تا 17 برابری برخی از تعرفه ها خبر داد و گفت: افزایش اخیر تعرفه ها منجر به نارضایت مشتریان می شود و با توجه به ادغام برخی بانک ها ما با ریزش مشتری نیز روبرو خواهیم شد.

وی به روسای مخابرات شهرستان ها توصیه کرد با تلاش برای ترغیب مشتریان به خرید سرویس بر بستر وایرلس و تسریع در دایری، به محقق شدن تعهد مخابرات استان یزد کمک کنند.

علیرضا دهقان نائینی کارشناس ومسئول پشتیبانی وتحلیل مشتریان تکمیل کلاسه شاهکار مشتریان را یکی از شاخص های ارزیابی استان معرفی کرد و با انتقاد از کندی پیشرفت کار یادآور شد مهلت درنظر گرفته شده تا پانزدهم خرداد سال 98 است و چنانچه اطلاعات مشترکان در شاهکار تکمیل نشود، این تلفن ها قطع می شود.

محمد اولیا رئیس اداره فروش خانگی در باره چگونگی تخلیه و قطع تلفن هایی که بدهی داشته و بیش از 6 ماه می گذرد اظهار داشت: چنانچه تعداد تلفن های بدهکار محدود است، با توجه به این که اخطار قطع به صورت سفارشی برای آنان ارسال شده و 5 روز هم مهلت داشته، روسای مخابرات شهرستان ها می توانند ضمن شناسایی این دسته از تلفن ها، در صورت اطمینان از ارسال اخطاریه، آن ها را قطع و تحلیه کنند.

در پایان زارع ده آبادی سرپرست مخابرات منطقه یزد با سپاسگزاری از زحمات کارکنان حوزه تجاری، تداوم نشست های ماهانه با مخابرات شهرستان ها، تلاش برای کسب درآمد بیشتر و تلاش و مشارکت برای تحقق برنامه را ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: برنامه 98 میثاق ما با همه حوزه هاست و 60 درصد برنامه باید در 6 ماهه نخست سال 98 محقق شود لذا همه باید با همت مضاعف کار کنند و روسای مخابرات شهرستان ها نیز با حوزه تجاری و اداره بازاریابی تعامل داشته باشند تا مشتریان هدف شناسایی شوند و به اهداف برنامه برسیم.

وی حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، افزایش درآمد و کاهش لاوصولی را مهم خواند و از روسای مخابرات شهرستان ها خواست تعامل با حوزه تجاری را در اولویت خود قرار دهند و از توان پیمانکاران بازاریابی و فروش استفاده کنند تا به سهم 60 درصدی بازار اینترنت پرسرعت دست پیدا کنیم.

در این نشست همچنین روسای مخابرات شهرستان ها ضمن ارائه پیشنهاد ، به بیان مشکلات خود برای اجرای برنامه 98 پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد شاخص مخابرات مشکلات یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد