Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای بارندگی‌های اخیر در استان ۷۰۰ نفر آسیب دیده از سیل در ۶ شهرستان خراسان جنوبی امداد‌رسانی شدند و ۴۷۰ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرحیم شهریاری ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های سیل آسای یکم خرداد هلال احمر به 700 نفر در شهرستان‌های سربیشه، درمیان، فردوس، نهبندان، طبس و بیرجند امداد رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشتر حادثه دیدگان مربوط به سربیشه و درمیان بوده است گفت: در روستای شیرگ سربیشه برای 119 خانوار شناسنامه امدادی صادر و اقلام زیستی و غذایی توزیع شد.

وی با اعلام اینکه 470 نفر از خدمات اسکان اضطراری هلال احمر بهره‌مند شدند افزود: 98 دستگاه چادر، 261 بسته غذایی 72ساعته، 108 تخته موکت، 450 تخته پتو، نایلون، ست ظروف ، البسه و مواد بهداشتی بین اهالی مناطق سیل زده استان توزیع شده است.

شهریاری به اعزام 240 نفر در غالب 47 تیم به مناطق سیل زده استان اشاره کرد و گفت: 68 خودروی امدادی و 50 دستگاه انواع موتور پمپ آب از تجهیزاتی بوده که در امر خدمت رسانی به سیل زدگان به کارگیری شده است.

امدادرسانی در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی با جدیت پیگیری شود550 نفر حادثه‌دیده از سیلاب در خراسان‌جنوبی امدادرسانی شدند/ 11 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند204 گرفتار در برف و کولاک توسط هلال احمر اردبیل امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر به امداد هوایی در شهرستان درمیان اشاره کرد و گفت: توسط بالگرد هلال احمر 4 نفر که در محاصره سیل بودند به منطقه امن منتقل شدند.

شهریاری از اتمام کار تخلیه منازل آب گرفته روستای شیرگ سربیشه از آب و لجن خبر داد و افزود: با توجه به رطوبت منازل بهتر است همچنان مردم این روستا در چادرهای اضطراری اسکان داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.
کاووسی افزود: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکن غیر از جمعیت اسکان داده شدند.

وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پتو، موکت، نایلون، کنسرو و چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.
کاووسی گفت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان به کار گرفته شد.

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت