Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین داوری مدیرکل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان از ممنوعیت ورود تماشاگران و لیدرهای سابقه‌دار به استادیوم در فصل آینده خبر داد و گفت که کار شماره‌گذاری صندلی‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، افشین داوری مدیرکل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این دفتر و جلسات هماهنگی با دستور وزیر و حضور اعضای شورای امنیت کشور برای ساماندهی لیگ‌های فوتبال اظهار داشت: در فصل آینده لیگ برتر قطعا کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات فوتبال به‌ خصوص در لیگ برتر بسیار بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در بخش فروش بلیت الکترونیکی و شماره‌دار کردن صندلی‌ها و همینطور گیت‌های ورودی‌کاری که از مسابقات لیگ برتر فصل قبل شروع شده بود در لیگ آینده با قدرت و جدیت توسط سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه پیگیری می‌شود و قطعا نیازی نیست تماشاگران برای دیدن بازی دربی یا سایر بازی‌های حساس لیگ برتر ۶ ساعت قبل وارد استادیوم شوند و نکته مهم ایجاد کانون‌های هواداری با رعایت اصول بیشتر زیر نظر بخش فرهنگی باشگاه‌هاست.

داوری گفت: در بخش رفاهیات و موارد فرهنگی در جلساتی که سلطانی‌فر شخصاً حضور داشت برنامه‌های گسترده‌ای برای حفظ شان و فضای بانشاط ورزشگاه‌ها با کمک صدا وسیما، وزارت ارشاد و مجموعه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال پیش‌بینی شد که در فصل آینده اجرا خواهد شد.

داوری درباره حفظ فضای فرهنگی و جلوگیری از برخی تماشاگران و لیدر‌های سابقه‌دار به استادیوم‌ها اظهار داشت: یگان ویژه نیروی انتظامی فرمانده فنی و ورزشی استادیوم است و راه ندادن افراد سابقه‌دار و به خصوص لیدر‌های آشوبگر را از همین بازی‌های چند هفته آخر لیگ برتر گذشته آغاز کردیم و در فصل جدید جلوی ورود این افراد سابقه‌دار در تمامی استادیوم‌های ایران با کمک نیروی انتظامی گرفته خواهد شد. ضمن اینکه لیدر‌ها را به قوه قضاییه معرفی کرده‌ایم و در صورت داشتن صلاحیت‌های لازم برای آنها از سوی باشگاه با نظارت سازمان لیگ کارت صادر می‌شود.

مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان درباره سهمیه تیم‌های ایران در لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا گفت: شک نکنید اگر حضور و پیگیری مداوم سلطانی‌فر نبود، مجوز حرفه‌ای برای چهار نماینده ایران یعنی استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و سایپا به مشکل جدی می‌خورد و چه بسا اجازه حضور پیدا نمی‌کردند.

داوری در مورد مقابله با شبکه‌های شرط‌بندی و فساد در فوتبال تصریح کرد: شناسایی و مسدودسازی کانال‌های فیک و سودجو طبق مصوبه نشست وزیر و اعضای شورای امنیت کشور با پلیس فتاست که انصافا خوب عمل کرده‌اند و ضربه سختی هم به کانون‌های هرمی و فساد در فضای مجازی وارد شده است و این روند ادامه دارد و از این به بعد تمامی سامانه‌های هواداری تنها با تائید باشگاه اجازه فعالیت دارند.

مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان از ادامه جلسات هماهنگی و هم‌اندیشی دستگاه‌های مرتبط با ایمنی و امنیت لیگ برتر قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر هم خبر داد و گفت: این جلسات با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای شورای امنیت کشور، دادستانی، صدا وسیما، نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های کشور و ارشاد و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش افشین داوری استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیئت مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.

وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشورهای همسایه در سه ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر ای‌اف‌سی مشکل حل می‌شد اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!