Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:30:45 GMT

مربیان مد نظر استقلال را می‌پرانند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۰۸۹

مربیان مد نظر استقلال را می‌پرانند

عوض کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی فقط نظرات خودش را می‌دهد و این در نهایت باشگاه است که سرمربی را انتخاب می‌کند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال و انتخاب سرمربی این تیم گفت: ما قرار است روز سه‌شنبه نشست کمیته فنی داشته باشیم و در مورد آن ۴-۳ گزینه‌ای که روز میز داریم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید ابتدا ببینیم کدام گزینه‌ها بیشتر همه چیز را فوتبالی می‌بینند و کدام گزینه‌ها به دنبال پول هستند.

وی افزود: البته کمیته فنی فقط نظرات خودش را می‌دهد و این در نهایت باشگاه است که سرمربی را انتخاب می‌کند. شرایط انتخاب مربی خارجی هم بسیار سخت است و شاید باشگاه یک جایی مجبور شود خیلی چیزها را نبیند.

بیشتر بخوانید:

فریبا: مربیان کروات به درد استقلال نمی‌خورند  

وی با تاکید بر اینکه اسامی مطرح شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی است گفت: من دلایلی دارم که همه این دلایل برای اسم نبردن از مربیان قانع‌کننده است. متاسفانه تا یک اسمی مطرح می‌شود فعالان مجازی به صفحه سرمربی می‌روند و انواع و اقسام اظهارنظرها را انجام می‌دهند و درنهایت او هزار قضاوت می‌کند و با همین فحاشی‌ها می‌پرند! به همین خاطر اجازه بدهید تا همه چیز به صورت قانونی پیش برود و ما هم بعد از جمع‌بندی از طریق باشگاه نام مربی را اعلام می‌کنیم.

فریبا درخصوص اینکه پیش از این از مربیان کروات حمایت کرده بود اما اظهارنظری از او منتشر شده که مربی کروات به درد استقلال نمی‌خورد گفت: من هرگز در مورد مربیان کروات صحبت بدی نکردم و موضعی نگرفتم، اگر هم رسانه‌ای از قول من چیزی نوشته یا درست نبوده یا درست متوجه صحبت‌های من نشده است. مربیان کروات مثل رایکوف، جکیچ، ایوویچ، بلاژویچ، استانکو و برانکو در فوتبال ما تاثیرگذار بودند و آنها مشکلات زیادی با زیرساخت‌های ما هم ندارند اما مربیان آلمانی و هلندی و … همان ابتدا دنبال زمین تمرین، سالن بدنسازی و مسائل دیگر هستند این عین صحبت من است و من درمورد مربیان کروات موضعی ندارم و اتفاقاً با آنها هم موافق هستیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه هفته گذشته بود که دیداری حساس از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول، میان تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان برای در اختیار گذاشتن استادیوم غدیر به دو تیم برگزار نشد.

موضوعی که با جار و جنجال شدیدی همراه شد و صدای اعتراض تیم‌های مدعی نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان که رقابت سختی با فجرسپاسی دارند، بلند شد. سیاوش اکبرپور و باشگاه استقلال ملاثانی به اقدام همتایان خود در باشگاه استقلال خوزستان به شدت معترض بوده و اعتقاد داشتند که هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری بازی در این استادیوم از قبل انجام شده بود.

حالا نیز رأی کمیته انضباطی درخصوص این مسابقه صادر گردیده که طی آن، مسابقه دو تیم می‌بایستی تکرار شود. در این رأی آمده است:

درخصوص گزارش سازمان لیگ فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز، نظر به اینکه بر اساس مکاتبات صورت گرفته از سوی باشگاه آبی پوشان جنوب با سازمان لیگ ورزشگاه تختی و غدیر اهواز به ترتیب به عنوان اولویت اول و دوم محل برگزاری مسابقات به عنوان میزبان در فصل جاری معرفی و تا کنون نیز تعداد 3 مسابقه در ورزشگاه تختی و 8 مسابقه در ورزشگاه غدیر برگزار گردیده است که این امر مؤید پذیرش استادیوم غدیر اهواز به عنوان دومین ورزشگاه باشگاه آبی پوشان جنوب در برگزاری مسابقات از سوی مسئولین باشگاه استقلال خوزستان به عنوان بهره‌بردار قراردادی ورزشگاه اخیر الذکر می‌باشد و از طرفی باتوجه به اینکه در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی دو تیم به دلیل عدم رفع مشکلات استادیوم تختی با اعلام مدیر تیم آبی پوشان جنوب و تاییدیه نماینده هیئت فوتبال استان، استادیوم غدیر به عنوان ورزشگاه برگزاری مسابقه معرفی و به تایید و امضا حاضرین در جلسه رسیده، علی‌رغم حضور بازیکنان دو تیم، داوران و فراهم بودن شرایط برگزاری، به دلیل عدم بازگشایی درب استادیوم غدیر از سوی بهره بردار آن و با عنایت به اینکه اقدام باشگاه استقلال خوزستان به عنوان شخص ثالث علت اصلی و خارج از اراده باشگاه میزبان در عدم برگزاری مسابقه تشخیص داده می‌شود، در نتیجه باتوجه به بند 5 ماده 14 آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1398 و همچنین مفهوم مخالف از ماده 62 مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز تماماً با هزینه باشگاه میزبان در محلی خارج از استان خوزستان با تشخیص سازمان لیگ صادر میگردد.

همچنین با توجه به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص عدم امکان موافقت با برگزاری سایر مسابقات باقیمانده تیم آبی پوشان جنوب در ورزشگاه غدیر، مسابقات باقیمانده که تیم اخیر الذکر در فصل جاری میزبان می‌باشد در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ باید برگزار شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف