Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: همزمان با سال رونق تولید و در جهت کاهش استفاده از مصرف آب کشاورزی، بالا بردن راند مان تولید درسطح، و ایجاد اشتغال به دانش آموختگان کشاورزی امسال با پرداخت تسهیلات، توسعه ۴۰۰ هکتاری کشت گلخانه‌ای در استان هدف گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کارمزد تسهیلات پرداختی به متقاضیان را ۷ درصد اعلام و تصریح کرد: برای تکمیل زیر ساخت ها‌ی واحد‌های گلخانه‌ای استان از متقاضیان حمایت می‌شود.

جلیلی تعداد واحد‌های گلخانه‌ای استان را ۵۴۴ واحد اعلام کرد و افزود: تاکنون ۲۱۲ واحد گلخانه‌ای درسطح ۱۲۰ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در واحد‌های کشت گلخانه‌ای استان سالانه بیش از ۵ هزار ۱۶۰ تن انواع محصولات و بیش از ۵ میلیون شاخه گل و نهال تولید و روانه بازار می‌شود.
وی همجواری با ۳ کشور ترکیه، آذربایجان و عراق را فرصت مناسبی برای صادرات انواع محصولات گلخانه‌ای دانست.

جلیلی از اجرای طرح‌های آبیاری نوین در ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی استان نیز خبر داد و افزود: امسال اصلاح طرح‌های اجرا شده و توسعه طرح‌های آبیاری نوین همچنان دراولویت برنامه‌های بخش کشاورزی آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/ب

توسعه واحد‌های کشت گلخانه‌ای آذربایجان غربی با پرداخت تسهیلات کم بهره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم