Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

مقیمی در گفتگو با «اتاق نیوز» در ارزیابی عملکرد اتاق هشتم بازرگانی، اظهار داشت: از نظر من اتاق نتوانست توقع فعالین اقتصادی و بازرگانان را با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این گروه با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، برآورده سازد، خواست ما بر این بود که در خصوص برخی از مسائل، اتاق بیشتر ورود کند ولی اتاق در جاهایی سکوت کرد در حالی که وظیفه خطیری بر عهده داشت، همچنین در مواقعی هم با ملاحظه کاری موجب شد کارهایی انجام نشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اتاق جدید امیدواریم ملاحظه کاری را کنار بگذارند و به مشکلات بخش خصوصی بپردازند و به عنوان تنها پارلمان بخش خصوصی اتاق باید بیشتر در جلسات هیات دولت حضور داشته و مطالبه گری داشته باشد در دو سال آخر دوره هشتم آن میزان که خود تحریمی‌ها به ما آسیب رساند در بسیاری از حوزه‌ها تحریم خارجی تاثیری نداشت .

مقیمی افزود: اگر تعامل خوبی میان دولت و اتاق بازرگانی وجود داشت می توانستیم مانع وقوع بسیاری از اتفاقات شویم ، به لحاظ اقتصادی بخش خصوصی کوچک تر شده است یکی از توقعات اصلی ما مطالبه گری هر چه بیشتر از دولت است همچنین به عنوان نماینده تشکل واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات خواهان آن هستم که حضور تشکل ها به عنوان بازوی اتاق در سرلوحه کارها قرار گیرد همچنین در دوره جدید باید نسبت به تشکل ها بازنگری شود زیرا در بسیاری از تشکل ها شاهد موازی کاری هستیم .

ریاست انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات با اشاره به اینکه تاکنون از ناحیه موازی کاری مشکلات زیادی برایمان به وجود آمده، گفت: این امر در مواجهه با دولت و سازمان های دولتی همواره به ما ضربه می زند و در گذشت زمان شاهد آن بودیم که دولت تشکل ها و بخش خصوصی را به بازی می گیرد .

وی در خصوص ریاست اتاق در دوره نهم، خاطر نشان ساخت: امیدورایم در دوره جدید ریاست اتاق ایران با قدرت مطالبه گری بالا به اداره امور بپردازد در این دوره ملاحظه کاری زیادی را شاهد بودیم و انتظار داریم ریاست جدید اتاق به صورت جدی‌تری پیگیر مطالبات بوده و در تصمیم‌سازی های دولت حضور فعالانه داشته باشد .

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بخش خصوصی موازی کاری تحریم خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلیاردرهای بازنده؛ پاری سن ژرمن و قهرمانی اروپا، دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها