Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا دادخواه, دبیر هیئت فوتبال اصفهان که در جلسات شورای تامین این استان حضور داشته است؛ درباره اینکه شورای تامین چه تصمیمی برای 50-50 بودن ظرفیت ورزشگاه نقش‌ جهان در دیدار سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی گرفته است, گفت: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد, تصمیم  گرفته شد که بحث اجرای 50-50 در اصفهان منتفی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سپاهان اعلام کرده که اگر بازی به این شکل برگزار شود, انصراف خواهد داد و در جلسه نیز مسئولان باشگاه تاکید کردند که در این صورت انصراف‌شان را به صورت کتبی اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه «مجموعه مسئولان استان نظر بر این دارند که  اگر قانون 10-90 اجرا شود, می‌توانند در اصفهان این بازی را برگزار کنند» عنوان کرد: این تصمیم برای حفظ امنیت گرفته شده است. برای اینکه بخواهیم ظرفیت ورزشگاه را مساوی بین دو تیم تقسیم کنیم, چند مشکل وجود دارد, اول اینکه این بازی در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و در پایان بازی باید یک تیم حذف شود, برای همین ممکن است نتیجه بازی با توجه به اتفاقات بازی قبلی دو تیم با تحرکاتی همراه باشد. دوم اینکه ورزشگاه نقش‌جهان در وسط شهر قرار دارد و این می‌تواند امنیت شهر را تهدید کند. مورد دیگر باشگاه سپاهان اعلام کرده وقتی طبق قرعه‌کشی میزبان این بازی شده, دیگر 50-50 بودن چه فایده‌ای برای‌شان دارد و دلیل چهارم نیز این است که آیین‌نامه این قانون (50-50 بودن ظرفیت ورزشگاه در بازی‌های جام حذفی) تنها چند روز پیش در تاریخ 98/2/29 برای هیئت فوتبال و باشگاه سپاهان ارسال شده و پیش از این هیچ نامه‌ای در این باره به باشگاه و هیئت فوتبال داده نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان, تصریح کرد: در جلسه شورای تامین به دلیل اینکه امنیت مردم خیلی مهم است, تصمیم‌گیری شده که بازی فقط با شرایط 10-90 برگزار شود و هیچ کدام از مسئولین استان زیر بار 50-50 نرفتند. بازی در اصفهان فقط در صورتی که قانون 10-90 باشد؛ برگزار می‌شود. این تصمیم شورای تامین استان اصفهان است و حالا اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت را نمی‌دانیم.

دادخواه درباره اینکه سازمان لیگ مدعی است که قبلاً این آیین‌نامه 50-50 بودن مسابقات جام حذفی را ابلاغ کرده بود,‌ تاکید کرد: هم ما و هم فدراسیون فوتبال اتوماسیون اداری داریم و اگر ابلاغ شده بود, الان در دسترس بود. در سال 96 و 97 چنین آیین‌نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی پرسپولیس جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران