Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@10:08:44 GMT

سعید ملایی طلایی شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۰۹۰

سعید ملایی نماینده جودوی ایران در رقابت‌های جایزه بزرگ چین مدال طلا گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پنجمین مرحله رقابت‌های جودو گرندپری (جایزه بزرگ) از دیروز با حضور ۳۴۵ جودوکار از ۴۳ کشور به میزبانی «هوهات» چین آغاز شده است که سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو با سرمربیگری مجید زارعیان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در دومین روز مسابقات جودو جایزه بزرگ چین امروز، در وزن ۸۱ - کیلوگرم، سعید ملایی - دارنده مدال طلای جهان پس از برتری مقابل حریفان گرجستان، مصر و مغولستان در دیدار پایانی هم جودوکار ژاپنی را مغلوب کرد و نشان طلا بر گردن آویخت. ملایی بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم نماینده گرجستان را با امتیاز ایپون (ضربه فنی) مغلوب کرد.

وی در ادامه جودوکاری از مصر را با شکست بدرقه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ملایی در این مرحله «اوگان باتار» از مغولستان را شکست داد و به فینال رسید.

این جودوکار ایران در دیدار پایانی مقابل «فوجی وارا» رقیب دیرینه ژاپنی اش به برتری دست یابد و در یک دقیقه و ۱۶ ثانیه حریفش را ضربه فنی کرد و صاحب مدال طلا شد.

همچنین محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، در اولین گام به مصاف «ماگدیل استرادا» از کوبا رفت و بازی را بعد از چهار دقیقه مبارزه، با امتیاز وازاری به رقیب واگذار کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسابقات جودو مدال طلا چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، دیدار دو تیم هم‌استانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس آغاز شد.

ترکیب تیم س رفسنجان:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب تیم گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح و قائم اسلامی خواه

کد خبر 749827

دیگر خبرها

  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • استقبال از تنیسور ملی پوش طلایی در سمنان
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند