Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از جمعی از ایثارگران و خانواده شاهد دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه برگزار شد، گفت: یک جامعه ایثارگر و انقلابی در این دانشگاه حضور دارد و برکت حضور این عزیزان می تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت توانمندی سوق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مراحل تدوین، تنظیم و ابلاغ این طرح به انجام رسیده و در آینده بسیار نزدیک به واحدهای دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سعی و تلاش ما این است تا کارکنان و اساتید جامعه ایثارگری دانشگاه با توانایی‌های خود به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بیفزایند و فضای دانشگاه یک فضای ایثارگری با تفکر بسیجی و انقلابی باشد.

برای تحول در دانشگاه آزاد اسلامی باید فعالیت جهادی صورت گیرد

همچنین در این مراسم محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این تحولات به برکت جا به جایی هایی در این دانشگاه صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: در بحث آزادی خرمشهر، مقاومت، صبر و استقامت مطرح بود. این مسأله بسیار دارای اهمیت است و باید توجه داشت که در تحولات مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از اولویت ها، ایستادگی، مقاومت و صبر در برابر هجمه هاست.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید برای تحول در دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور قرارگیری این دانشگاه در مسیر تحقق ارزشهای انقلاب، در تمام سطوح فعالیت جهادی انجام شود.

در این مراسم جمعی از ایثارگران دانشگاه به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

168 / 167 نصیرزاده دانشگاه آزاد هاشمی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد خانواده شهدا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نصیرزاده دانشگاه آزاد هاشمی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد