Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، جریان سلطنت طلب فرشگرد در 26 شهریور ماه 96 و با هدف براندازی جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرد.

 

ناشناخته بودن برخی از اعضای این تشکل یکی از نقاط ضعفی بود که مورد انتقاد فعالان اپوزیسیون قرار گرفته و همین موضوع باعث شد تا استقبال خاصی از این گروه تازه تاسیس در رسانه های اپوزیسیون صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عدم توجه به فرشگرد باعث شد تا برخی از اعضای این گروه در توئیتر خود به شدت علیه شبکه های «بی بی سی فارسی» و «من و تو» حمله کنند.

 

علی اشتری، از اعضای فرشگرد در نظرسنجی های توئیتری از کاربران خود خواست که در خصوص شبکه «من و تو» نظرات خود را ارائه دهند. اما زمانی که نتیجه یکی از نظرسنجی ها به سود شبکه «من و تو» رقم خورد، اشتری از تقلب گسترده عوامل این شبکه انگلیسی خبر داد.

 

 

 

عدم دعوت از اعضای فرشگرد به عنوان کارشناس در این شبکه باعث شد تا سلطنت طلبان به شدت نسبت به حضور دیگر کارشناسان همچون نجاح محمد علی، حشمت طبرزدی، عمار ملکی و رضا علیجانی انتقاد کنند.

 

امیر اعتمادی از اعضای فرشگرد نیز خبر از بایکوت و ممنوع التصویری اعضای این گروه در شبکه «من و تو» خبر داد و در ادامه مدعی شد که این شبکه دعوت خود از رضا پهلوی را به صورت بی ادبانه ای پس گرفته است!

 

 

کیوان عباسی، از مدیران این شبکه ماهواره ای نیز در پاسخ به حملات صورت گرفته در توئیتی نوشت:«چقدر خوندن «بعضی» از کامنت و تهمت‌ها به من و شبکه خنده داره! حالا بگم کودما مکافات میشه! ولی اینم یک جور تجربه #آزادیه دیگه شبکه‌ مجازی یعنی این! دمتون گرم پیش به سوی آینده درخشان...»

 

 

عباسی همچنین این حملات را متعلق یه ربات ها و اکانت های غیرواقعی دانست.

 

 

این حملات به شبکه من و تو از طرف اعضای گروه فرشگرد در حالی صورت گرفته است که شبکه «من و تو» از ابتدای راه اندازی تا کنون به عنوان رسانه ای حامی پهلوی و سلطنت طلب شناخته می شود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: من و تو فرشگرد من و تو جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «شب فیروزه‌ای» عنوان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه تهران است که از دوم فروردین ۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۱۵ پخش می‌شود.

 این برنامه شبانه ترکیبی با محوریت "خانواده و روایتی برای هم بودن" است که به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان تا قبل از شب اول قدر روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه "شب فیروزه ای" با اجرای صدیقه مرادی و هومن ستوده از فضای استودیویی بوستان نوروز در میدان مشاهیر، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد روی آنتن می‌رود.

شب فیروزه‌ای به مسائل پیش روی خانواده می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با یک روایت می‌نی‌مال (داستانک)، صمیمی و بدون لکنت «محور» دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی باشد.

این ویژه برنامه، در هر قسمت یک موضوع مستقل و مبتلا به خانواده را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد که با نگاه راه حل محور و ارائه محتوای ساده و کاربردی مخاطبان را آگاه می‌سازد. برای نمونه خانواده و نوروز، خانواده و فضای مجازی و...

ویدئو کست، رادیو شو، موشن، دوربین نه خیلی مخفی و... از قسمت‌های مختلف این برنامه است که موضوعات برنامه را برای مخاطب تبیین و بررسی می‌نماید.

این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیماست که تا پایان ماه مبارک رمضان تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی که مخاطبان مات و مبهوت صحنه کنسرت را نگریستند!
  • آماده‌باش گروه‌های عملیاتی توزیع برق در خوزستان
  • آماده باش گروه‌های عملیاتی شرکت برق خوزستان
  • تجلیل از یاریگران بی منت در سیستان و بلوچستان
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • معیار تلویزیون برای راهیابی گروه‌های سرود به آنتن چیست؟
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • گپ شب در رادیو نمایش
  • وقتی اسکناس درشت در بازار نیست یعنی تورم بالاست
  • وقتی اسکناس درشت در بازار نیست یعنی تورم بالا است