Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@02:42:12 GMT

خداحافظی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۷۰۰

خداحافظی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو!

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در متن اطلاعیه آمده است:

ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و متدین منطقه آزاد ماکو به استحضار می رساند جناب آقای دکتر سلیمانی پس از قریب ۱۴ ماه توفیق خدمت توأم با افتخار و دلدادگی به محضر مردم عزیز منطقه، با توجه به موقعیت حساس اقتصادی کشور، مامور به خدمت در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی گشتند و از ادامه خدمت در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ماکو معذور و این سنگر خطیر را به عزیزی دیگر واگذار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید آنچه در این سال‌ها در عرصه ارائه خدمات به شهروندان منطقه از سوی این سازمان تجلی یافت، حاصل خون دل خوردن قاطبه همکاران عزیز در این سازمان بوده که با حمایت مدیران کارامد شهری در مقاطع مختلف زمانی رقم خورده و در این اثنا مردم بزرگ منطقه نیز همواره پشتیبان حرکت های بدیع مدیرعامل سازمان بوده اند. لذا موفقیت این عزیز را در سمت های جدید مدیریتی کشور از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

شایان ذکر است بزودی مدیرعامل جدید سازمان توسط مقامات مسئول معرفی خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد ماکو استعفا غلامرضا سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی