Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@00:12:32 GMT

باغ‌موزه دفاع مقدس ایلام به زودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۴۵۱

باغ‌موزه دفاع مقدس ایلام به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از ایلام، محمدرضا شرف‌بیانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام  امروز چهارم خرداد ماه در نشست رسانه‌ای، دفاع مقدس و مقاومت با حضور جمعی از اصحاب رسانه این استان، ایلام اظهار کرد: یکی از راهبردی‌ترین و اساسی‌ترین ابزار ارتباطی در دوران دفاع مقدس حضور رسانه‌ها بود و خبرنگاران و رسانه‌ها با جان‌فشانی و فداکاری خود در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی بر عهده داشتند و در این عرصه نیز شهدایی را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس اسلامی کرده‌اند و خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان اسلام از کیان اسلامی دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه کار در عرصه و اطلاع‌رسانی بسیار سخت است،گفت: خبرنگاران در 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان یک رزمنده ایفای نقش می‌کردند و پل ارتباطی بین مردم و جبهه‌های حق علیه باطل بودند و ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال می‌دادند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها و صداوسیما در راستای ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی بر عهده داشته‌اند، گفت: هر آنچه ما امروز داریم و عزت ایران اسلامی در جهان به برکت ۸ سال دفاع مقدس است.
شرف‌بیانی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بنابر وظایف و مسئولیت‌های که دارد و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری، در عرصه‌ نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کند و این بنیاد پایگاه فرهنگی مناسب برای فعالیت خبرنگاران در این عرصه است و ما از خبرنگاران برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس استقبال می‌کنیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۷۰ هزار سند دفاع مقدس در استان ایلام جمع‌آوری‌شده است، ابراز کرد: باغ ‌موزه دفاع مقدس هم‌اکنون مراحل پایانی تکمیل و آماده‌سازی خود را طی می‌کند و در آینده‌ای نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: در عرصه ادبیات دفاع مقدس تاکنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در استان ایلام چاپ و منتشرشده است که از این میزان 200 عنوان مربوط به قبل از سال ۹۵ است و 100 عنوان نیز بعد از سال 95 چاپ‌شده و در برنامه‌ریزی انجام‌شده تلاش می‌شود که هرسال 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان چاپ و منتشر شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 31 یادمان شهدای گمنام در استان ایلام پذیرای اقشار مختلف مردم علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و مراحل کار احداث 3 یادمان نیز آغاز شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد