Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احسان نونژاد سرپرست پایانه مرزی شلمچه شمار تردد اتباع خارجی و ایرانی در اردیبهشت امسال از مرز شلمچه را ۲۸۷ هزار نفر بیان کرد و گفت: در روز‌های پیش از ماه مبارک رمضان روزانه حدود ۱۴ هزار نفر از اتباع خارجی و ایرانی از مرز شلمچه تردد کردند.

وی با بیان اینکه با بسیج امکانات پایانه مرزی شلمچه شرایط لازم برای تردد آسان اتباع خارجی و زائران ایرانی فراهم است، ادامه داد: امنیت، سهولت در عبور و مرور وجود زیرساخت‌های لازم در مرز شلمچه برای زائران باعث شده تا زائران عتبات عالیات از این گذرگاه تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پایانه مرزی شلمچه تردد روزانه مسافران خارجی و ایرانی در ماه مبارک رمضان از مرز شلمچه را بین چهار تا پنج هزار نفر بیان کرد و گفت: در فروردین امسال مجموع تردد مسافران ایرانی و اتباع خارجی از مرز شلمچه ۱۶۲ هزار و ۲۵۴ نفر بوده که از این تعداد ۱۰۸ هزار و ۲۴۱ تبعه خارجی و ۵۵ هزار و ۱۱۳ نفر ایرانی از این نقطه صفر مرزی عبور کردند.

نونژاد ادامه داد: با توجه به رایگان بودن روادید هر ۲ کشور ایران و عراق تردد مسافری از مرز شلمچه پس از ماه مبارک رمضان بین ۱۴ هزار نفر تا ۱۸ هزار نفر در روز پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۲۴ گیت در پایانه مسافری شلمچه برای تردد زائران ایرانی و اتباع خارجی خدمات رسانی می‌کند و امید است تا پیش از آغاز آیین اربعین حسینی افزایش یابد.

سرپرست پایانه مرزی شلمچه گفت: با ساماندهی مسافربر‌های شخصی پیش بینی لازم برای جابجایی زائران و اتباع خارجی از مرز بین المللی شلمچه به خرمشهر و مسیر برگشت انجام شده است.

نونژاد همچنین افزود: استاندار خوزستان ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه از پروژه‌های در حال احداث این پایانه دیدن کرد و در نشست با مسئولان دستگاه‌های مرتبط نسبت به آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری همایش اربعین حسینی تاکید کرد.

وی گفت: استاندار خوزستان در این نشست بر تسریع کار احداث گیت‌های اتباع خارجی در پایانه مرزی شلمچه پیش از آغاز همایش اربعین تاکید داشت و مقرر شد مسایل و مشکلات در خصوص امور آب و برق و سایر زیرساخت‌های لازم برطرف شود.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ د

تردد اتباع خارجی و ایرانی از مرز شلمچه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان مرزشلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه