Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی روز شنبه یازدهم خردادماه برگزار خواهد شد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دویست‌و‌پنجمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه با یادآوری روند پرداخت پاداش‌های قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در طی شش سال گذشته اظهار داشت: 10 مراسم تجلیل از قهرمانان از سال 92 تا کنون برگزار شده است و دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش حساب بوده است، بطوریکه پاداش معوقه سال‌های 90 تا 92 که به دولت دهم برمی‌گشت توسط وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و روسای فدراسیون‌ها و کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور گفت: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزار درامدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی المپیکی و جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه امریکا علیه مردم تصریح کرد: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام همه کنار هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با امریکا بیشتر می‌کند.

سلطانی‌فر یازدهم خردادماه را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و گفت : انشاالله هم زمان با ماه مبارک رمضان با حضور آقای روحانی، رئیس جمهور از مدال آوران ارزشمند بازی‌های اندونزی تجلیل خواهد شد.

سلطانی‌فر: مقام معظم رهبری پیگیر نتایج والیبال هستند/ امیدوارم تیم ملی به فینال لیگ ملت‌ها صعود کند

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان