Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بحث قطع همکاری با نیکو کواچ هرگز بین مدیران این باشگاه مطرح نبوده است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در دیدار فینال جام حذفی آلمان با نتیجه 3 بر صفر بر راسنبال لایپزیگ غلبه کرد تا برای نوزدهمین بار به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین قهرمانی نیکو کواچ در اولین فصل سرمربیگری‌اش در بایرن بود، این در حالی است که در هفته‌های اخیر بحث اخراج این سرمربی کروات از سمت سرمربیگری باوارایی‌ها در پایان فصل مطرح شده بود، اما مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه از ابتدا هم برنامه‌ای برای اخراج کواچ نداشته است.   

کارل هاینتس رومنیگه پس از کسب اولین عنوان قهرمانی بایرن مونیخ در رقابت‌های جام حذفی آلمان پس از سال 2016 در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» گفت: نیکو کواچ البته که سرمربی بایرن می‌ماند و هرگز بحثی در خصوص قطع همکاری با او مطرح نبوده است.

کواچ: نویر ما را در بازی نگه داشت/ کاملا شایسته قهرمانی در جام حذفی آلمان بودیم

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ افزود: همیشه روی کسب جام در بایرن حساب می‌شده و نیکو کواچ نقش محوری در کسب این موفقیت داشت. ما هیچگاه نسبت به ادامه همکاری با نیکو تردید نداشته‌ایم و در این دیدار هم تیمی توانمند در زمین دیدیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیکو کواچ بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیکو کواچ بایرن مونیخ نیکو کواچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران در گفتگو با خبرنگاران در تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.

مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند