Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:29:32 GMT

سریالی که صدای اصفهانی ها را در آورد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۲۸۸

سریالی که صدای اصفهانی ها را در آورد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «در مسیر زاینده‌رود» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در ماه مبارک رمضان سال 89 از شبکه یک سیما پخش شد. بخشی که این سریال را در ذهن ها ماندگار کرد موسیقی متن بود که احسان خواجه امیری برعهده داشت و قطعات خلاصم کن، تو بمان، چراغ زندگی، عمر سبک را برای این مجموعه تلویزیونی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان فوتبالیستی به نام مهران سارنگ (اشکان خطیبی) برای قرارداد با یک باشگاه اصفهانی به اصفهان می‌آید و ناخواسته جوانی اصفهانی به نام مسعود مصیب را به قتل می‌رساند و...

مهدی سلطانی در نقش (بهزاد)، حسین محجوب (مصیب)، مهرانه مهین‌ترابی (مادر مهران)، خطیبی (مهران سارنگ)، بهنوش طباطبایی (نامزد مهران)، هومن برق‌نورد (گرکانی)، پردیس افکاری (صحبی)، افسانه پاکرو (جواهر)، مسعود رایگان (سماواتی)، مهدی باقربیگی (مسعود) در این سریال ایفای نقش کردند.

همچنین در بخش‌هایی از این مجموعه وحید شمسایی، آرش برهانی، کریم باقری، اسماعیل فرهادی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، احمد جمشیدیان و مهدی جعفرپور حضور یافتند.

پس از پخش این مجموعه اعتراض‌های فراوانی نسبت به لهجه اصفهانی به کار رفته در این مجموعه شکل گرفت. عده‌ای معتقد بودند این لهجه مردم اصفهان نبوده و آن را لهجه مردم حواشی اصفهان دانستند.محمدتقی رهبر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تذکر نسبت به رئیس صدا و سیما این مجموعه را توهین به مردم اصفهان قلمداد نمود. استاندار اصفهان نیز خواستار توقف پخش این مجموعه شد.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی به نمایندگی از گروه از مردم اصفهان عذرخواهی نمود. او زمان کوتاه را موجب این اشتباهات دانست.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون اشکان خطیبی سریال مناسبتی بهنوش طباطبایی در مسیر زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی اقدام می‌کرد، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، این ماجرا به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت به شناسایی سوژه‌های خود اقدام می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

دستگیری 26 سارق مغازه در خراسان جنوبیسارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات دقیق متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به 6 فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک