Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، صبح امروز در حاشیه جلسه شورای تأمین استان،  عباس رضایی و برخی از مدیران استانی با حضور کارشناسان مرکز بهداشت شماره یک در طرح کشوری بسیج کنترل فشار خون بالا به صورت نمادین  شرکت کردند.

 این طرح یک پروژه کشوری است که از طریق وزارت بهداشت و درمان هدایت شده و از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت گسترده در سطح استان اجرایی خواهد شد البته در ادارات مختلف استان نیز این طرح  کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام مسئولان مرکز بهداشت استان این طرح در تمامی مراکز بهداشت پیاده سازی و فشار خون افراد در این طرح پایش شده و در سامانه الکترونیکی سلامت به ثبت می رسد تا در صورت نیاز از این اطلاعات استفاده شود.

به گزارش برنا؛ علاقه مندان به شرکت در این طرح ملی می توانند از طریق خود اظهاری و سایت salamtgov.ir و یا مراجعه به مراکز بهداشتی سیار اطلاعات فشار خون خود را در سامانه به ثبت برسانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بسیج سلامت فشار خون فشار خون بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، استان تا فردا تحت تأثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: از فردا به تدریج با نفوذ سامانه پرفشار انتظار داریم علاوه بر افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی‌ها نیز در همه نواحی استان حادث شوند.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: در برخی نواحی مؤثر و به صورت رگباری با پدیده رعدوبرق همراه خواهد بود این شرایط تا روز پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: با عبور این سامانه از روز جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

اصحابی اظهار کرد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۳ درجه برسد.

کد خبر 6098986

دیگر خبرها

  • تشخیص یک بیماری از روی انگشتان
  • نگران فراگیری تک فرزندی هستیم/ دیابت و فشار خون؛ تهدیدی برای گیلان
  • چطور می توان فشارخون بالا از روی انگشتان تشخیص داد؟
  • تشخیص فشارخون بالا از روی انگشتان
  • مادران دارای ریسک بارداری بالا، در محیطی با هوای پاک سکونت کنند
  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم