Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:49:33 GMT

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۷۸۷

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی سید مهدی ابطحی، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ابطحی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

سید مهدی ابطحی متولد سال ۱۳۴۴و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد عمران راه و ترابری را در دانشگاه علم و صنعت و دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.

ابطحی چاپ بیش از ۵۵ مقاله در نشریات علمی معتبر بین‌المللی و داخلی، چاپ بیش از ۷۰ مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی و داخلی، انجام بیش از ۴۵ طرح پژوهشی خاتمه یافته با صنعت، ثبت ۵ اختراع و تألیف ۳ جلد کتاب را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان (۱۳۹۲ تا تیرماه ۱۳۹۷) اشاره کرد. ابطحی از تیرماه سال ۱۳۹۷ تاکنون ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را عهده‌دار بوده است.

وزیر علوم همچنین ضمن پذیرش استعفای سید محمود مدرس هاشمی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های وی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4626542 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی دانشگاه صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک