Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که به بغداد سفر کرده است در یک کنفرانس خبری مشترک با محمد علی الحکیم، همتای عراقی خود گفت: ایران توافق هسته‌ای را نقض نکرده است و اقدامات آمریکا در منطقه در تضاد با قطعنامه‌های شورای امنیت است.

وی افزود: تهران به دنبال ایجاد روابط متوازن با تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس است و ما گفت‌وگوهای خوبی در رابطه با اوضاع منطقه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با توافقنامه‌هایی که میان تهران و بغداد امضا شده است گفت: توافقنامه‌هایی که میان دو کشور امضا شد در مرحله بررسی هستند.

از سوی دیگر محمد علی الحکیم، وزیر امور خارجه عراق در این کنفرانس خبری گفت: تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بی فایده است.

محمد جواد ظریف که روز شنبه به بغداد سفر کرده است پیش از این با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق و برهم صالح رئیس جمهور این کشور و همچنین محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق دیدار و گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: محمدجواد ظريف ايران و عراق ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم