Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهی بخش کرد سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت :در راستای کاهش عوامل آلوده کننده و مخرب محیط زیست و به استناد قانون هوای پاک کارشناسان حفاظت محیط زیست این شهرستان از معادن شن و ماسه بازدید و وضعیت زیست محیطی آن‌ها را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد افزود: پیرو بازدید و بررسی انجام شده برای یکی از واحد‌های مذکور به دلیل عدم ارائه خود اظهاری و آلودگی هوا اخطاریه زیست محیطی صادر شده و واحد مذکور موظف به ارائه گزارش خود اظهاری در مدت تعیین شده است در غیر اینصورت براساس ماده ۲۰ قانون جلوگیری از آلودگی هوا برخورد قانونی لازم از طریق مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

صدور اخطاریه  برای معادن شن و ماسه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت استاندار خراسان شمالی در انتهای نشست شورای عالی محیط زیست اظهار کرد: پرونده‌های اکتشاف و بهره‌برداری معدن آلبلاغ با پیش شرط موافقت شورای عالی حفاظت محیط صادر شده بود.

محمدرضا حسین‌نژاد بیان کرد: در جلسه شورای علی حفاظت محیط زیست با صدور مجوز موافقت شد و این اتفاق علاوه بر به عمران و آبادانی باعث درآمد مردم منطقه خواهد شد.

کد خبر 6095380

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند