Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام‌جمعه میبد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تحلیل معامله بزرگ قرن و دنبال کردن آن از سوی ترامپ و دار و دسته یاوه‌گو و هتاک او، گفتند: آن‌ها دنبال نقشه‌ای هستند که در آن نقشه، اسرائیل امن و امت اسلام مرعوب قدرت اسرائیل باشد.
حضرت آیت‌الله اعرافی بابیان اینکه در این معامله، منابع امت اسلام به غارت می‌رود و سبک زندگی و سیطره سیاسی امریکا بر عالم اسلام حاکمیت پیدا می‌کند، تصریح کردند: در این روح معامله غرب، بیت‌المقدس به اسرائیل تعلق، پایتخت اسرائیل و سفارت‌های دولت‌ها به آنجا منتقل و صحرای جولان به سرزمین اسرائیل ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کردند: علاوه بر این‌ها کشورهای مزدور با اسرائیل صلح می‌کنند و جریان‌های مقاومت در غزه و کرانه باختری محدود و مسدود می‌شوند و دنیای اسلام دست سازش به دشمن خون‌خوار خود می‌دهد و جبهه مقاومت از میان برداشته می‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه این‌ها اجزایی از یک نقشه بزرگ اهریمنی و استکباری است افزودند: برای این معامله غرب سعی دارند؛ شکوه و اقتدار ایران شکسته شود.
ایشان خطاب به ملت ایران، جوانان و امت اسلام و همه مردمی که قلب‌هایشان به عشق رسول خدا و ائمه هدی و اصحاب پیامبر خدا می‌تپد، گفتند: این معامله بزرگ و زشت که همه شیطان‌های عالم پشت سر آن قرار گرفته‌اند؛ تحریم و مقابله با ایران جزئی از این معامله زشت غرب است که مع‌الأسف دولت‌های پلید هم با آن‌ها همراه شده‌اند.
در روز قدس آرزوهای ترامپ و اسرائیل نقش بر آب خواهد شد
آیت‌الله اعرافی تصریح کردند: اما روز قدس هفته آینده با حضور باشکوه زنان و مردان، دانش آموزان و دانشجویان، اقشار و طبقات گوناگون، میعادگاه بزرگ الهی است.
امام‌جمعه میبد گفتند: روز قدس امسال روز بسیار بزرگ و امتحان عظیم ملت ایران و وقت بیعت با آرمان‌های بزرگ رسول خدا (ص) است.
خطیب جمعه میبد افزودند: به فضل خدا هفته آینده ملت غیور و بزرگ ایران و جبهه مقاومت و مسلمانان عالم در برابر معامله قرن خواهند ایستاد و آرزوهای ترامپ و اسرائیل و مزدوران کوچک آن‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.
آیت‌الله اعرافی بابیان اینکه ما در لحظات حساس تاریخ قرار داریم اظهار داشتند: مدارس، دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون، مساجد، کارخانه‌ها و صنایع، اصناف و بازاریان و همه اقشار و طبقات مردم باید، باشکوه در راهپیمایی روز قدس و در برابر دشمن حضور پیدا کنند.
باید دید تحریم با حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شکسته شود
مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کردند: روز قدس موعد بزرگ ملت ایران درصحنه راهپیمایی است و باید دید تحریم با حضور شجاعانه شما شکسته شود و عظمت و اقتدار ملت ایران یک‌بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.
رمضان باید فرهنگ جامعه را نورانی و همه آسیب‌ها را کنار بزند
امام‌جمعه میبد در بخش دیگر از بیانات خود با اشاره به سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی استان یزد و شهرستان میبد گفتند: ما شهر و استانی هستیم که سابقه تاریخی و تمدنی و فرهنگی بسیار جذاب داشته است و ما درجایی هستیم که روزگاری اگر کسی می‌خواست یک پرونده دزدی، دعوا، طلاق، اختلافات خانوادگی، فساد و اعتیاد را اسم بیاورد نادر می‌توانست پیدا کند.
خطیب جمعه میبد افزودند: استان یزد و شهرها و روستاهای آن نمونه طهارت و پاکی، دوستی و صمیمیت، معنویت، اخلاق، قرآن و خانواده‌های سالم بود اما امروز برای ما کمترین این آسیب‌ها هم جانکاه است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه فرهنگ قدیم و تاریخی ما در همه ابعاد در معرض تهاجم است و تنها ما و شما می‌توانیم آن را حفظ کنیم گفتند: افزایش طلاق و اعتیاد و بالا رفتن سن ازدواج کاهش جمعیت، و بی‌توجهی به ارزش‌های حجاب و موازین ارزشی برای ما ننگ است.
ایشان بابیان اینکه معالجه این آسیب‌ها در این فضای بازی که امروز وجود دارد و آتشی که به جان خانواده‌ها انداخته‌اند جز باهمت خودمان اصلاح نمی‌شود، گفتند: مسئولان نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
آیت‌الله اعرافی با اشاره به ۲۰۰ مسجد فعال با بیش از شش هزار نمازگزار تصریح کردند: این حضور معنوی و ماه مبارک رمضان باید فرهنگ جامعه را نورانی و تمام آسیب‌ها را کنار بزند و پایه‌های فرهنگ بومی و اصیل و معنوی و اخلاقی و طهارت و پاکی را تقویت کند.
دولت تاجیکستان در مقابل شهادت علامه قاضی مسئول است
امام‌جمعه میبد شهادت علامه قاضی در تاجیکستان را تسلیت گفتند و بابیان اینکه این عالم آگاه از دوران حاکمیت کمونیستی بر اتحاد جماهیر شوروی همواره در مقابل جریانات فاسد ایستاد افزودند: چند شب قبل در یک درگیری ساختگی این عالم و تعدادی از مسلمانان را برخی از داعشی ها در زندان به شهادت رساندند که دولت تاجیکستان در مقابل این حادثه مسئول است و باید پاسخگو باشد. انتهای پیام/د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده کل ارتش گفت: عده ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.

????اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم.

????۵۰ سال پیش هر وقت ناو هواپیما بر آمریکایی از اسکله خودش جدا می‌شد، سینه این ناو به هر طرفی در دنیا بود موی آن کشورها همچون موش از ترس و وحشت سیخ می‌شد و کل منطقه آماده باش و در خوف، ترس و مرگ بود اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقامات آمریکایی تند تند با واسطه پیام می‌دهند که ما نبودیم، من نکردم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهدا بوده و نباید فراموش کنیم از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود