Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:48:33 GMT

محمدی برابر روستوف بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۰۱۰

مدافع چپ ایرانی اخمت گروزنی از ابتدا مقابل روستوف به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی‌اُم فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با برگزاری هشت دیدار همزمان آغاز می‌شود که در یکی از آنها تیم اخمت گروزنی که میلاد محمدی در آن عضویت دارد، در استادیوم اخمت آرنا مقابل روستوف رده هفتمی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلاد محمدی که به غیر از یک هفته محرومیت و یک بازی مصدومیت، در ۲۷ مسابقه دیگر این فصل برای اخمت گروزنی به میدان رفته، در دیدار امروز هم جزو نفرات اصلی تیمش برابر روستوف است و در سمت چپ خط دفاعی دیده می‌شود.

 

یاران محمدی با ۳۹ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفتند که برتری در مسابقه امروز برابر روستوف موجب صعود یک یا دو پله‌ای آنها خواهد شد.

 

مدافع چپ ملی‌پوش ایرانی در حالی امروز در ترکیب اخمت گروزنی حضور دارد که گفته می‌شود پس از سه فصل و نیم عضویت در این باشگاه، سال آینده برای تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

 

میلاد محمدی روستوف احمد گروژنی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی روستوف احمد گروژنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال