Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش در محل استانداری زنجان، به اجرای طرح اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان در طول سال در فرآیند آموزش قرار می‌گیرند و فرصت کمتری برای حضور در کنار خانواده را دارند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های فصل تابستان اعم از اردوها و اوقات فراغت باید با رویکرد مشارکت اولیا و دانش‌آموزان اجرا شود، گفت: برنامه‌های مشارکتی با حضور والدین تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زنجان بابیان اینکه در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت به کیفیت برنامه‌ها توجه شود، گفت: اوقات فراغت یکی از مباحث جدی است و باید به بهتر برگزار شدن این طرح بسیار توجه شود.

عسگری بابیان اینکه متأسفانه شرایط اقتصادی جامعه خوب نیست، ابراز کرد: انتظار می‌رود برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان با کمترین هزینه انجام شود تا همه دانش آموزان بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

وی افزود: توجه به برگزاری اوقات فراغت ارتقای دانش و مهارت زندگی دانش آموزان را به دنبال دارد.

فرماندار زنجان عنوان کرد: متأسفانه موازی کاری در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت آسیب بسیار جدی است و باید دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از موازی کاری خودداری کنند.

در ادامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: تکلیف و رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای ما معرفی مشاغل به دانش‌آموزان است و در این میان باید دانش آموزان با معایب و محاسن آن مشاغل به خوبی آشنا شوند.

محمدرضا انصاری تصریح کرد: این سازمان آمادگی لازم برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت را دارد و از تمام ظرفیت‌ها برای بهتر شدن این طرح استفاده می‌کند.

کد خبر 4626487

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری زنجان رضا عسگری مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه