Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدی درباره مراحل ساخت «پس از آزادی» گفت: نزدیک به ۴۰ درصد از قصه و فیلمنامه سریال جلوی دوربین رفته و گروه در لوکیشن بوستان ولایت همچنان مشغول ضبط دیگر قسمت‌های سریال «پس از آزادی» هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال تلویزیونی «بعد از آزادی» تازه‌ترین پروژه در دست ساخت محمدعلی باشه‌آهنگر است که این روزها با قصه ای در ژانری اجتماعی و خانوادگی همچنان مراحل تولید و ضبط خود را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال که اواخر سال گذشته و در لوکیشن‌هایی در تهران کلید خورده بود، به روزهای میانی تصویربرداری خود نزدیک می‌شود.

گروه همچنان در بوستان ولایت و حومه تهران

چنانکه سعید سعدی، تهیه‌کننده «پس از آزادی» به دانشجو گفت: عوامل ضبط سریال همچنان در لوکیشن بوستان ولایت هستند و با حضور برخی از بازیگران مجموعه، سکانس هایی از سریال را ضبط می‌کنند.

وی افزود: لوکیشن اصلی ما درواقع بوستان ولایت است اما به اقتضای قصه نیز در مکان هایی از تهران و البته حومه شهر نیز تصویربرداری خواهیم داشت.

تا آبان ماه وقفه‌ای در تصویربرداری سریال نیست

سعدی همچنین توضیح داد: تا به الان آقای باشه آهنگر، نزدیک به 35 درصد از قصه و فیلمنامه را جلوی دوربین برده و گروه همچنان مشغول ضبط دیگر قسمت‌های سریال «پس از آزادی» هستند و وقفه ای نیز در کار نیست.

این تهیه کننده اضافه کرد: اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تا آبان ماه نیز تولید و تصویربرداری «پس از آزادی» ادامه دارد و بعید است که بتوانیم تا پایان تابستان مجموعه را به انتها برسانیم.

سعدی عنوان کرد: قرار است سریال «پس از آزادی» را بین 35 الی 40 قسمت برای پخش تحویل شبکه یک سیما بدهیم.

لازم به ذکر است در سریال «پس از آزادی» بازیگرانی همچون خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی و ... به ایفای نقش خواهند پرداخت.

در یک خطی این داستان آمده است: «هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال آزادی بوستان ولایت باشه آهنگر سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه همچنان در باتلاق غزه گرفتار شده و تنها به کشتار و ویرانی بیشتر ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز هنوز بدون هدف است و هیچ افق روشنی ندارد. اسرای آن (رژیم) نیز آزاد نشده‌اند اما در مقابل، مقاومت فلسطین با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ همچنان استوار همانند کوه ایستاده است.

ابوعبیده افزود که جهان، قهرمانی و رشادت مبارزان فلسطین را مشاهده کرد؛ ضربات دردناک مقاومت تنها در زمان مقابله با حملات دشمن نبود بلکه دشمن در زمان عقب‌نشینی نیز با ضربات مقاومت مواجه شد.

ابوعبیده تأکید کرد که ضربات مقاومت به دشمن همچنان ادامه‌ دارد و اشکال جدید و متنوعی خواهد داشت. تا زمانیکه دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه می‌دهد و همچنان در خاک سرزمین فلسطین حضور دارد، این ضربات نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر در تلاش هستند تا چنین به جهانیان القا کنند که بر همه گروه‌های مقاومت پیروز شده‌اند اما این یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده گفت: دشمن طی ۲۰۰ روز هیچ هدفی را محقق نکرده و تنها مرتکب کشتار جمعی، ویرانی و قتل‌عام شده است. ما از حقوق اساسی ملت فلسطین از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و بازگشت آوارگان به سرزمین خود، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین تأکید کرد: دشمن سعی دارد از تمامی وعده‌های خود در مذاکرات شانه‌ خالی و وقت‌کُشی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد